Goedemiddag beste forum-mensen
Na ruim een jaar geen Eclipse te hebben gehad, moest het er toch weer een keer van komen.
Afgelopen zaterdag heb ik een origineel Nederlandse Eclipse gekocht van de eerste generatie:

Ik heb toch een enorm zwak voor dit model. En deze "deal" was echt te mooi om te laten schieten. Gelukkig had ik mijn vorige daily snel verkocht zodat ik de dag erna meteen deze op kon halen

Gekocht van een goede bekende, die ook bij "onze" Eclipse club zat. Dus ik wist precies wat ik kocht.
Fabrieksaf hadden de auto's volgens het boekje 150 pk. Deze auto heeft vorig jaar nog op een rollenbank gestaan met als prachtresultaat 148 pk's op de wielen! Het blokje loopt ook echt perfect, beter dan de motor die in mijn ex-Targa zat als ik heel eerlijk ben.

Ben er tot nou toe erg tevreden meer! Ik ben weer helemaal terug bij mijn 'guilty pleasure', en rijden in die auto gaat gewoon vanzelfsprekend. Alles werkt zoals het hoort en zoals ik gewend ben (was)

Auto heeft uiteraard een paar kleine dingetjes. De auto had bijna driekwart jaar stil gestaan. Tijdens het rijden merk je dat alles steeds wat soepeler gaat. Heerlijk gevoel is dat.

To-do lijstje tot nu toe:
-
Thermostaat vervangen-
Grote onderhoudsbeurt-
Polijsten-
Amerikaanse achterlichten- Amerikaanse zijspiegels
-
Nieuwe 18.2 kentekenplaten inc.
houder achter