Oke, weer wat geleerd.bedankt eagle .voor de rest is het een prachtige auto, buiten en binnen.trek er ook veel bekijks mee in het gooi en omstreken

,maar vindt gewoon als garage je dingen belooft en afspraken over maakt,dat ie dat nakomt.moet je niet zeggen op je website de klant is koning bij ons.heb de auto op 13 oktober gekocht,heb afgesproken dat ik de 26ste de auto op zal halen.hebben ze bijna twee weken de tijd om het motor probleem op te lossen.probleem was bij de proefrit al bekent..maar ze zouden het fixen.bellen ze de 25ste op ja sorry ,we hebben motorprobleem,en de remschijven ,en blokken moet vervangen worden. Maar maandagmiddag de 27ste is de auto klaar.nou auto opgehaald, motorprobleem is verholpen, kwartier later sta ik terug....dus niet...nou ja ,denk om te helpen,geef aan om te helpen waar het probleem kan liggen,had hier over gelezen op het forum,dat het afslaan probleemvoorkomt bij gdi motoren, dat het gasklephuis en de stappenmotor verontreinigd kan zijn.nou stappenmotor er uitgehaald fotos gemaakt , ze gingen op zoek naar een stappenmotor, die was kapot.geen 1 te vinden op de sloop.niks op onderdelenlijn.en ja een nieuwe kost 530 pleuro,nou hebde md performance email adres gegeven.om bij remko en richard te bestellen.maar nog niks gehoord. Als het probleem na een maand had voorgedaan,had ik er mee kunnen leven,koop de auto zonder garantie,en de auto is 21 jaar .is de risico voor mij.