Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Knight100nx, Maj 03, 2014, 11:29:29 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Switcher

Zolang je de Eclipse maar niet ombouwt naar F&F  :P

Damn, was die film uit 2001? Begin me oud te voelen nu  :'(

Knight100nx

#16
Wees gerust, daarvoor waardeer ik de auto te veel. Hou van subtiel alsof het door de fabrikant is bedacht (beetje de chip foose filosofie)

Gewoon mooi verlagen, mooie wielen en leuk kleurtje.

Verder nog projector koplampen met xenon en misschien nog de wat hogere spoiler maar misschien ook niet.

edit:

Nog ff paar foto's






edit2:

Die oranje lampen naast de koplampen, heb ze nog niet goed bekeken, maar zijn dit enkel reflectoren of horen deze te branden samen met stadslicht?

4Koen63

Dat zijn reflectortjes. In de Amerikaanse versies zitten er wel lampjes in.

nelis83

mooie strakke bak.
veel plezier er mee

Switcher

Mooi wagentje inderdaad; dat moet wel voor een stukje rijplezier gaan zorgen!

Eclipse2G

had deze 3 jaar terug bijna gekocht maar vroegen toen teveel en had nog de orginele achterlichten

Knight100nx

Auto vandaag eindelijk weer kunnen ophalen, alle vloeistoffen filters vervangen, airco opnieuw gevuld, klein stukje gelast, draad van olie sensor gefixt, alles dus weer tip top in orde.

owja vandaag ook fluitend door de apk xD


verder vandaag ff radio terug ingebouwd, echter lijkt het motortje van de antenne te slippen :S komt dit vaker voor? En belangrijkste hoe kom ik bij het motortje?

Switcher

Volgens mij moet je de bekleding aan de binnenkant loshalen, dan kan je de power van de antenne ontkoppelen en het hele boeltje eruit halen. Zo uit mijn hoofd is een slippende antenna mogelijk zelf te doen als je de aandrijfsnaar kan vervangen maar mogelijk is het efficienter (en minder gedoe) om een hele nieuwe unit te plaatsen.

Kosten: geen idee helaas.

Knight100nx

Dit weekend maar eens aan de slag dan

Switcher

Citim nga: Knight100nx ne Maj 14, 2014, 04:06:20 MD
Dit weekend maar eens aan de slag dan


Het zou redelijk lekker worden dit weekend :)