Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Achterbumper Colt demonteren

Filluar nga Koenkoen, Dhjetor 03, 2020, 01:33:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Koenkoen

Hallo iedereen


Ik ben koen en heb mijn colt (facelift 2009, 3drs) nou al een paar jaartjes. In eerste instantie wilde ik een andere auto kopen ivm trekhaak. Maar nu heb ik een mooi setje gekocht op MP omdat de colt mij erg bevalt. Nu krijg ik echter de achterbumper er niet af, ik heb alle bevestingsclips en bouten eruit gehaald, maar de bumper blijft nog vasthangen aan de achterspatborden. Deze zit vast met een soort van weerhaken? Ik heb echt hard getrokken maar krijg hem er maat niet af. Ook heb ik geprobeerd de haken in de bumper te drukken maar niks wil werken. Ik heb echt over heel het internet gezocht naar video's of iets maar kan alleen maar vage afbeeldingen vinden. Ik ben bang dat ik de bumper kapot maak dus zou graag jullie tips hiervoor willen. Alvast bedankt!

Entharion

Schroeven aan de binnenkant van de wielkast loshalen, dan vanaf de voorste rand naar buiten toe trekken, op de naad zit een zwart plastic stuk waar de bumper in gehaakt zit.