Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mirage Cyborg

Filluar nga TTMK, Shtator 26, 2014, 09:28:02 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

TTMK

Hallo Allemaal,


Sinds 2011 ben ik in het bezig van een Mirage Cyborg ZR (CJ) en er erg blij mee! heb hiervoor meerdere coltjes gehad (CA ELi, CA GTi, en een CJ GLi voor de vrouw)


Echter ben ik afgelopen dinsdag van achter geraakt door een andere bestuurder :( en red ik het zelf niet meer om de auto te repareren (rijd nog wel gewoon, maar heeft een flinke deuk achterin)
Ik heb me geregistreerd om te kijken of iemand er hier interesse voor heeft eventueel (zou er graag een liefhebber blij mee maken)


Hopelijk kan ik dan op een later stadium mezelf opnieuw voorstellen met een nieuwere mitsubishi (denk dat ik naar de lancer wil ivm familie)


Groeten,
-TTMK / Thijs

Willyv

Foto vinden we altijd leuk.

trancedrift

4G92 1.6 MIVEC met 175 pk's, maar rechts gestuurd waarschijnlijk, niet slecht, er was iemand die opzoek was naar nieuwe motor voor z'n Colt, kijk naar Techniek en Tuning sectie

TTMK

Citim nga: trancedrift ne Shtator 26, 2014, 09:52:29 PD
4G92 1.6 MIVEC met 175 pk's, maar rechts gestuurd waarschijnlijk, niet slecht, er was iemand die opzoek was naar nieuwe motor voor z'n Colt, kijk naar Techniek en Tuning sectie
Dank voor de Tip! heb meteen even gereageerd.

roy94


Ukkie

Ik had al uit engelse bronnen gehoord dat er nog n mivec was in NL ! Nice. Alleen jammer dat je m weg doet. Full ZR of ook met RS delen erbij?
Wat vraag je er voor?