Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Doorhangen aan de achterzijde

Filluar nga Gerard-63, Gusht 15, 2016, 12:59:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Gerard-63

Ik rijd nu vier jaar in een Outlander diesel (PSA motor) naar volle tevredenheid. Teller staat inmiddels op 240.000 en heb overwogen een opvolger te zoeken maar zie er voorlopig van af. Naast het gekraak in de as of de vering ( een probleem waar meer eigenaars blijkbaar mee te kampen hebben) hangt mijn outlander een beetje naar scheren. Ruimte in de wielkast is voor duidelijke meer dan achter. Ik ben niet erg technisch maar kan dit worden opgelost met nieuwe schokdempers?
Bij voorbaat bedankt voor het advies.

CvW

Dit los je niet op met schokdempers Gerard. Die dempen een veerbeweging maar doen niets aan de hoogte. Doorhangen of te laag staan los je alleen op met nieuwe veren of hulpveren.

MAD is een bekende leverancier van hulpveren en uiteraard kun je ook bij de Mitsubishi dealer navraag doen voor een oplossing. Ik heb vaker opmerkingen over de achtervering van dit model Outlander gelezen, dus is er vast iemand die daar iets op verzonnen heeft.

Gerard-63

Dank je Cvw,
Ik denk idd dat je gelijk hebt. Ik merk ook dat de achteras minder mee veert bij een verkeersregels. Ik neem het op met mijn dealer,

Gerard-63

Dank je Cvw,
Ik denk idd dat je gelijk hebt. Ik merk ook dat de achteras minder mee veert bij een verkeersregels. Ik neem het op met mijn dealer,

EnnoE34

Mogelijk heeft Carsupport ook veren voor de outlander. Is over het algemeen goedkoper dan MAD, en leveren zowel progressief als permanent verzwaarde veren. Carsupport heeft ook aan Volvo en Mitsubishi geleverd.

RuudW

Ik heb ook direct hulpveren laten monteren op mijn Outlander. Is zowiezo n zwak punt. Bij caravan trekken of zware belading gaat de utlander toch als snel naar achteren hangen.
Heb ze door de dealer laten monteren. Prijs viel best mee.