Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Anton, Mars 02, 2020, 05:12:33 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anton

Even voorstellen
Ik ben Anton 73 jaar en al lang met pensioen,
Mijn vrouw had haar pols gebroken en haar Renault clio zonder stuurbekrachtiging was voor haar niet meer te besturen op zoek naar een andere auto kwamen wij terecht bij een
Mitsubishi Space Star wij waren zeer verrast hoe lekker deze auto rijd en was gelijk verkocht.
Ik heb zelf veel interesse in techniek en mag natuurlijk de klusjes doen,
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik wilde weten hoe je de wisser van achterruitenwisser moet vervangen, voor is geen probleem dat heb ik al gezien, maar achter is moeilijk te zien hoe je alleen de wisser kunt vervangen.
Vriendelijke groet Anton. :)
Vriendelijke groet Anton :)

Nobodie14

#1
Welkom op het forum!

Ik heb even wat onderzoek voor u gedaan. Zelf rijd ik namelijk in een Mitsubishi Space Star uit 2002.

Op eBay heb ik op een achterruitenwisser arm + wisserblad voor uw auto  gezocht.
En kwam op foto uit die verdacht veel op de achterruitenwisser van een Mitsubishi Outlander Sport leek.


Op YouTube een filmpje gevonden hoe het achterruitenwisserblad vervangen moet worden: How To vervangen achterruitenwisser blad Mitsubishi Outlander

Wellicht bent u hiermee verder geholpen.


Anton

#2
Hoi Nobodie 14
Geweldig!
Ik was ook al aan het zoeken geweest maar had deze filmpjes niet gezien,
En durfde niet te hard te trekken ik dacht misschien zie ik een palletje over het hoofd en dan heb ik de wisser stuk,
Heel hartelijk bedankt voor de moeite!


Vriendelijke groet Anton :)

Nobodie14

Graag gedaan.

Het doet me goed te lezen dat u zelf ook gezocht heeft.
En dat u nog zo actief bezig bent.
Hulde!