Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Goede stationwagen ?

Filluar nga Michellefto, Shkurt 23, 2012, 03:44:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Michellefto

Hallo allemaal,
Sinds 9 december 2011 zijn wij de trotse bezitters van een duitse herder pup! Allemaal hardstikke leuk maar we hebben nu een klein probleempje met het vervoer. We zijn in het bezit van 2 mx-6 en een fto maar dat zijn geen ideale auto's voor een hond.
We zijn daarom nu op zoek naar een stationwagon met grote kofferbak voor niet teveel geld, heb al een klein lijstje gemaakt met merken maar misschien hebben jullie nog ideeen? Het liefste hebben we een auto die niet extreem veel weegt omdat het alleen om het vervoer van de hond gaat.
- Volvo  v40
- Audi a4
- Ford focus

Space Star 1.6

Ik zeg: SPACE STAR!!!! :D 1135 kg 1.6 liter lekker fel! :D

Prowler

Ik ben met de FTO naar Duitsland geweest, maar mijn herder vondt het wel erg gezellig achterin en ze had nog ruimte genoeg ook :D:



Maar als je voor een station gaat.... Dan zou ik voor de Audi A4 gaan.
Veel ruimte, betrouwbaar en mooi uiterlijk :D

Asics

Het is toch een Mitsubishi forum? Waarom een Lancer Wagon? Het model vanaf 2003 vind ik persoonlijk wel een mooie auto. Hoewel je volgens mij met de andere genoemde modellen ook geen miskoop doet.

MiTsU

Inderdaad een Lancer wagon. Ik heb een 2.0 liter uit 2003 gehad en daar paste 2 Belgische herders in  :D

Eclipse2G

v40 is ook een beetje een mitsubishi!
goede auto's ik zou dan wel voor de 1.8 gaan van volvo zelf geen GDI.. (ja ik weer dat is juist het mitsubishi blok!!)
bij de v40 zwakke punten versnellingsbak als die goed is niks aan de hand en de lak word snel dof...
verdere degelijke auto's (mag ik best zeggen als volvo monteur) :P

GHINO

Neem gewoon een galant hasjback uit 91.....
achterbank omlaag en je kan een hele kennel erin kwijd ;D

Wieger


Evo driver

Een lancer wagon van rond 2000 zijn prima auto's en vrij licht. Mijn vrouw heeft er ook 1 en daar mankeert gewoon echt niets aan. Staat nu bijna op de 180.000 km en op de remmen en ontstekingsdelen na en olie  natuurlijk niets aan de auto gedaan !!

Top auto's en worden ook niet voor veel geld aangeboden.

4Koen63

Mijn pap rijdt al jaren Opel Astra Stationwagons.
Is misschien niet de meest stijlvolle manier om je voort te bewegen maar zeker weten wel één van de goedkoopste en betrouwbaarste!

Chaoth

Citim nga: 4Koen63 ne Shkurt 24, 2012, 06:52:20 MD
Mijn pap rijdt al jaren Opel Astra Stationwagons.
Is misschien niet de meest stijlvolle manier om je voort te bewegen maar zeker weten wel één van de goedkoopste en betrouwbaarste!

Ik doe net alsof ik dat niet gelezen heb... :P

Ennuuuh Remco... Die Lancer Wagon van je vrouw.. is dat die groene met wel erg stoere koplampen? :P

Evo driver

Jazeker met die heeeelllleee stoere koplampen en RAW. :D

Chaoth

Yay ^^ :P

Dat zijn fijne auto's die Lancer Wagons.. En nog rap ook :)

DannyColt12v


Chaoth

Jaaaaaaaaaaa!!! Die zijn lijp!!! 8)

Stonden vorig jaar ook twee van die wagens op de JAF! KWIJL!