Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga maarten62, Qershor 20, 2012, 10:51:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

maarten62

even voorstellen: Ik ben Maarten van Dijk, 62 jaar en ik ben op dit forum terecht gekomen via de importeur. Voor een maand terug heb ik een Galant gekocht GDI GSI 2,4 Automaat, voor een klein prijsje. Tja , zoveel automaten zijn er niet en dan voor weinig geld...Het is een hele luxe bak, er zitten knopjes in waarvan ik totaal niet weet waar ze voor dienen, want de handleiding was er niet meer bij. Hij heeft 215000 km op de teller. Er zit een nieuwe APK op; er is toen nog een nieuwe fusee kogel en 2 voorbanden gemonteerd.Auto start en rijdt goed; zelfs de airco werkt! Er zou ook cruise control op zitten, maar hoe dat zit...Op het stuur zit een kastje, met 2 drukknoppen en een ledje.Ik zal eens zien of ik er foto's ervan op het forum kan laten zien,wordt het wat duidelijker.
Wanner een van de forumgenoten een handleiding of een beknopt dashboard overzicht heeft, danwel daar een ev. scan of kopie van wil maken houd ik mij aanbevolen.
Was het even, MVG, Maarten.

KissMyExhaust

Welkom Maarten,

Weer een Galant erbij, altijd goed om te horen..
Met de knopjes kan ik je niet helpen, al ben ik zelf gek op knopjes xD
Ben benieuwd naar de foto er van, dan zegt het me vast wel wat, en anders genoeg kennis hier!

Heb je ook foto's van je auto??
Erg benieuwd.

Gr Mark

maarten62

ik ben druk bezig de foto's op het forum te prutsen, 128kB is niet veel. Ik zal er een van het dashboard plaatsen.

mvg, Maarten.

[verwijderd door de beheerder]

maarten62

En hier is er nog een. De auto stond bij de proefrit nog op de winterbanden, de lichtmetalen velgen en de bredere sloffen lagen op de achterbank.

mvg, Maarten.

[verwijderd door de beheerder]

Lancer15gli

Welkom enne ,mooie auto en een mooie kleur (windsor red R48)  ;)

KissMyExhaust

Mooie kleur idd Maarten..

en een Pre Facelift!
Lekker lekker..

KNOEI 8G

Welkom hier,

Nette wagen, zorg er wel voor dat je op tijd je olie, olie filter en luchtfilter vervangt. De GDI's zijn door best gevoelig voor. Ook de keuze voor benzine kan merkbaar verschil geven, bv shell t.o.v. de voordeelpompen.  :)

@ Mark: De GDI is pas geintroduceerd met de Facelift.

en deze knopjes kan ik je zo vertellen maar als je er nog meer wilt dan zul je specifieker moeten zijn  ;)

1.: Elek. spiegelverstelling
2.: Geen idee
3.: Elek. koplamphoogteverstelling
4.: Mistlamp voor/achter
5.: Cruisecontrol, deze is niet origineel mitsubishi. Dus even kijken of je een merk kan vinden en dan via google de handleiding zoeken.





[verwijderd door de beheerder]

evodave

Welkom hier!


En zoals de meeste zeggen mooie wagen heb je daar die kleur staat mij ook wel aan!


Vind het pre face lift model zowiezo erg mooi




Gr dave.

StoneColt

Welkom!
Altijd handig zo'n aftermarket cruisecontrol.. :P op internet maar een handleiding zoeken als er een merk op staat zou ik zeggen ;). Of een close-up foto maken, misschien kunnen we helpen te interpreteren ;). In ieder geval, mooie kleur en auto!

KissMyExhaust

Handig zeker..

Maar als ik kritisch mag zijn ziet het er niet uit op die plek..
lijkt wel met trekbandjes vast gezet o_O
ik zou kijken naar eventuele verplaatsing.

maarten62

mensen, bedankt voor de info!Wat betreft die cruise control denk ik ook dat het er later op gezet is. Op het dashboard bij de stuurkolom zit een paars ledje of zo, er lopen een paar draadjes van af naar binnen., denk dat het daar ook mee te maken heeft;maar ik ga eerst even neuzen naar info op het internet.

mvg, Maarten.

Wieger

Hallo mede galant GDI automaat rijder!

Wat een prachtige Galant zeg , ik ben ook zeer benieuwd naar de zomer velgen ;)
Voor vragen is het hier U vraagt en wij antwoorden .

Succes en veel rij plezier .

maarten62

3x is scheepsrecht. Alle tekst en plaatjes weg.Maar het went ! :'(
Foto van het betreffende kastje (niet best) er zitten 2 drukknoppen op met op de een set/acc en de andere de tekst res/dec.
Aan de andere kant 2 blauwe ledjes en op het dashboard een grote led. Letters JG staan er op; op internet niks gevonden.De andere foto's zet ik er later op, 192kB is erg weinig.
mvg, Maarten.

[verwijderd door de beheerder]

KissMyExhaust

We kunnen op de foto klikken waardoor hij wat groter wordt ;)
Heb even gezocht voor je..

Waar ik op uit kom, is John Gold Cruisecontrol. Google dat maar ;)
Maar het is een oud model, dus die is niet meer op de site terug te vinden..

Kan je ergens niet een modelnummer vinden?
Knip desnoods de trekbandjes ff door, bedoel, dat kan je zo weer vast zetten..
Dat het uberhaupt met trekbandjes vast zit is al erg :P

maarten62

bedankt voor de info! Ze hebben wel een gebruiksaanwijzing die gedownload kan worden, maar dat werkt niet; ik zal morgen wel even een mailtje sturen; maar in ieder geval is het door hen geleverd. :)
mvg, Maarten.