Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen en vraag over outlander phev

Filluar nga Markbo, Shtator 16, 2019, 12:14:11 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Markbo

Hallo,
Mijn naam is Mark en rijdt  nu een Mazda 6 diesel 2e generatie.
Ik ben op dit forum omdat ik over een paar maanden een andere auto wil gaan kopen. Doordat het beleid zo ontmoedigend is ten aanzien van diesels ben ik nu al aan het oriënteren voor een hybride auto. Aange,zien wij een grote hond heb is een ruime auto noodzakelijk. Een optie zou de Mitsubishi Outlander phev zijn(2013/14) Na veel erover gelezen te hebben doet mij nog meer twijfelen. Ik rijd ongeveer 32.500km per jaar, waarvan veel snelwegkilometers. Mijn werk is 47 km van mijn woonplaats en heb geen mogelijkheid om te laden op mijn werk. Nu lees ik dat je ongeveer 45km op een volle accu kan rijden en dat bij normaal gebruik de auto 1 op 10 rijdt. Ik rijd best wel stevig door, dus zal dat zelfs niet halen. Ik hoop dat er ervaren phev 'ers zijn die mij wat verder kunnen helpen. Is het raadzaam om als particulier en met mijn vele snelwegkilometers voor een outlander phev te gaan? Is het mogelijk/ verstandig om er LPG in te laten bouwen? Aangezien ik nog wel doorrijd. Rijd de auto echt zo gevoelloos zoals beweerd wordt? Persoonlijk vind ik het een mooie auto en begrijp ook de kritiek niet dat bijvoorbeeld een wasmachine spannender is. Ik hoop op veel reacties. Dank alvast

Markbo

Is er niemand die even reageert  ???
Ik had ook nog een vraag over het model ervoor, maar denk niet dat daar ook reactie op zal komen

Markbo


eurlings

Hi Mark,


Ik heb precies dezelfde woon-werk-situatie qua afstand en niet kunnen opladen op werk. Desondanks rij ik 1 op 50 benzine heen en 1 op 12 terug. Wel rijdend als een oude drol maar dat is ook niet erg nu we binnenkort toch niet harder dan 100 mogen rijden.


De auto rijdt als een slee en inderdaad niet spannend met 1850 kg Onder je kont.


Woon je in de buurt van de Duitse of Belgische grens? Dan profiteer je op de meest gunstige momenten nog eens met 50 cent per liter. Paar flinke jerrycans erbij en je bent de man.


Bij autovisie raden ze aan om lpg in te bouwen


Groet mark