Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Anonymous, Tetor 25, 2007, 11:33:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

Toevallig ben ik vandaag op dit forum gestuit, en het is dacht ik wel zo netjes om mij even voor te stellen.  :)
Ik ben 40 jaar, getrouwd, heb 3 kinderen, en rij sinds vorig jaar juli in een Grandis. Van de zaak, dat wel, maar geheel en al mijn eigen keuze. Mijn eerste Mitsubishi, maar geheel en al tevreden, ook na 42.000 km. Na steeds weer technische problemen aan de twee Saabs waar ik in gereden heb (en ook aan de andere twee die we in het bedrijf hadden), dacht ik terug aan de probleemloze jaren met mijn Nissan Micra en 100 NX. Toen ik dus de mogelijkheid kreeg om een nieuwe auto te mogen uitzoeken, was de keuze snel gemaakt: weer een Japanner. Wilde wel wat meer zitplaatsen hebben dan de standaard 5, en aangezien ik graag in een auto rij die je niet op iedere straathoek tegenkomt, ben ik bij de Grandis terecht gekomen. Mooi lijnenspel aan de buitenkant, en een heerlijk eenvoudig dashboard met alles onder handbereik. Onder de motorkap dan wel een VW-dieselmotor, maar aangezien ik daar wel vetrouwen in heb, vind ik dat niet erg.  :D

Oh ja, er zitten Duitse platen op, maar dat komt omdat mijn werkgever in Duitsland gevestigd is.

MarkSanne

#1
Welkom! Ik vind de Grandis hoe langer hoe mooier worden. Leuk dat er weer een Grandis bij is!

GT 3000

#2
welkom maan leuke wage ;)

Anonymous

#3
Welkom om het forum, een verstandige keus om Japans te gaan rijden. Al 30 jaar lang ben ik een zéér tevreden gebruiker van Mitsubishi automobielen. Veel geluk en veilige kilometers met de Grandis

Hans (GTI-tje)

GHINO

#4
Citim nga: "MarkSanne"Welkom! Ik vind de Grandis hoe langer hoe mooier worden. Leuk dat er weer een Grandis bij is!
Hier inde zanderij staat precies zo zelfde.. in dezelfde kleur. ziet er erg gaaf uit voor zo type wagen.

Anonymous

#5
Bedankt voor het welkom.
Ziet er niet zo vierkant uit als sommige andere modellen van andere merken. En van een afstandje lijkt hij niet zo groot. Totdat je ernaast staat, of hij staat tussen gewone personenauto's. En dan die achterlichten, jammer dat je die niet kan zien vanaf de bestuurdersstoel. :D  24 LED's per kant, en dan nog eens de remlichten.

Op de foto istie trouwens nog brandjenieuw, reed ik er net 10 dagen in. Voor meer foto's moet je op mijn site zijn.

Een collega van mij kan ook een andere auto kiezen. Hij wilde eerst een Kia Sportage, maar omdat het model dat hij wilde hebben voorlopig niet leverbaar is, heeft hij zijn dwaling op tijd ingezien, en heeft hij toch ook maar voor een Grandis gekozen, en wel de Insport: http://www.mitsubishi-motors.nl/modellen/specials/grandisinsport,in het zwart.

GHINO

#6
Persoonlijk vin dik die paarse achtige kleur mooier bij een grandis dan zwart.
staat ff aparter.

Anonymous

#7
Nu is de kleurencollectie sowieso wat saai. Deze kleur vond ik de enige mooie. Hij is ook een tijdje in een soort blauw leverbaar geweest, maar dat was alleen in het begin van de leverperiode.
Er zijn in andere landen ook mooie felle kleuren leverbaar. Wat dacht je van geel? http://www.autolook.ru/tehno/mits/foto/Mitsubishi-Grandis.jpg :D

GHINO

#8
Me voorkeur blijft toch bij die paars achtige gloed. :mrgreen:

Eclipse4Life

#9
hey welkom op het forum
De Grandis vind ik ook een mooi model goede keus joh ;)
Nog veel rijplezier
Greetz