Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Sportback 1.8

Filluar nga n/a yoshi, Prill 13, 2023, 04:43:38 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

n/a yoshi

Hey yoshi hier!

Zit al enige tijd rond te rijden met Japanse wagens.
M'n 3de is deze Sportback.
Eentje die ik op de kop heb kunnen tikken als je niet rekening houdt met m'n toekomstige werkuren  ::)
Ik neem graag een uitdaging aan.
Enja deze is vanbinnen helemaal bewerkt, de elektronica van de vorige eigenaars zitten er nietmeer in en gelukkig maar!
Met dat er overal gaten zijn gemaakt voor speakers zal ik het hele interieur aanpakken (dus updates zullen volgen)

Op 136.xxx km zou er een 'nieuwe' motor in gestoken geweest zijn (iets wat de eigenaar niet wist)
Ik ga binnenkort naar die merk-garage van oorsprong om facturen op te vragen.

Zelf heb ik mijn certificaat als volwaardig carrosserie-hersteller & ben hulp-mecanicien van beroep.
Ik wordt 31 en ben nu bijna aan m'n 3de jaar opleiding bezig aan de hoge school (bijbenen)


n/a yoshi

Heb mij een 2de set achterlichten kunnen aanschaffen samen met de hele koffer bekleding en tankklepje, iemand dat zijn aan het afbreken is dus ik dacht waarom niet  8)


alle credit naar de eigenaars op foto

n/a yoshi

Afgelopen weekend nog eens naar de wagen gegaan om naar de velgen te kijken en de Sportzetels in ontvangst nemen.
[/size]Alles netjes gedemonteerd en gaan komend weekend wassalon in met een aangekocht poedertje.
[/size]Komende maandag eens aan bazin vragen of de wagen op de brug mag, hierna afspraak maken bij de keuring
[/size]https://www.instagram.com/p/Crd3b1mNpPS/