Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga sibreneclipse2G, Korrik 28, 2011, 03:08:11 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sibreneclipse2G

Hallo,


Ik ben Sibren, 21 jaar en kom uit Assen. Ik ben helemaal weg van auto's en dan vooral japanse en amerikaanse modellen.
Mijn favoriete auto is de Mitsubishi eclipse 2g (kleur rood )
Verdere hobby's zijn drummen. Van beroep ben ik Tandtechnicus bij een laboratorium in Emmen

Ik zal even vertellen waarom ik me hier aangemeld heb en hoe ik aan een fiat punto kom:


Mijn vader werkte een jaar of 13 geleden bij mitsubishi in Hoofdorp. Daarvan heb ik het virus een beetje opgelopen. toevallig heb ik daar me eerst eclipse 2g gezien! En sindsdien is het me favoriete auto. Ik heb altijd van gedroomd die auto als eerste auto te kopen maar op advies van me vader ( rijd zelf een Carisma 1.8 glx ) had ik dat niet gedaan, hij vond hem te zwaar. Inplaats van een eclipse kocht ik een Seat Cordoba coupe 2000 1.6SR. Grote fout want na 2 maanden kreeg ik veel motorproblemen. Ik had een auto nodig voor me werk en kocht halsoverkop een Punto.


Op dit moment ben ik als een gek aan het sparen voor me eclipse. Ik hoop er eentje te hebben over een jaar. Vandaar dat ik me alvast heb aangemeld voor tips en ervaringen van andere gebruikers.


Ik ben opzoek naar de volgende specs:


eclipse 2G
rood
km stand tot 200.000
prijs +- 4000 euro











sibreneclipse2G

Ha ik bedoelde op advies van me vader ( die de eclipse geen geschikte auto vond )  sorry ik heb de zin al aangepast!


bedankt voor je reactie


gr

Chaoth

Welkom hiero :)

Ik zou je budget iets bijstellen naar boven, want Eclipses zijn vrij prijzig in aanschaf. Al valt het mij nog mee.

DIT is misschien wel iets voor jou ;)

Of DEZE of DEZE ;) ;)

Wieger

welkom hier :D , Tja eclipsejes zijn dure auto's en aardig van gewicht in verhouding van de motor PKs , maar daar tegenover prachtige auto's om te zien  8) 
Die laatste link is wel MEGA VET !!!
succes met de koop van je droom auto;)

kaya design

welkom,
succes met het vinden/kopen vna je droomwaggie 8)

sibreneclipse2G

http://www.autotrack.nl/tweedehands/mitsubishi/eclipse/7158910


toevallig want me zus woont in coevorden en ik rij er iedere keer als ik daar ben even langs die eclipse  :D 8)


Kwijl kwijl....  die dealer vraagt er best veel voor. mischien als ik een bod doe van 4500...hij staat al dik anderhalf jaar te koop daar.   overigens ben ik aan het overwegen om er eentje uit duitsland te nemen. ( meer aanbod he )




Chaoth

Prijs kan vaak wel wat aan gedaan worden. :)

Gewoon eens kijken of ze er een leuke prijs van willen maken. En dat ie al 1,5 jaar te koop staat is ook wel een leuk argument. Alleen stilstand is niet goed voor een auto.

Eclipse2G

ik heb nog een grijze te koop haha, voor zover ik weet enige in die kleur en orgineel.
en ruim onder 4000€
http://www.speurders.nl/overzicht/mitsubishi-eclipse-94040317.html?q=eclipse

evodave

welkom hier!
Ik hoop dat je hier genoeg info kan vinden over je aanstaande wagen;)

jesse2g

Wil je niet iets luxers en snellers? Heb een FTO voor je staan :D (2.0 V6 200PK)
Eclipse is een hele mooie auto, heb er zelf ook een gehad. Volledig lederen interieur, maar ik vind hem als 2 liter op 1300KG niet geweldig snel. Maar als je dat niet veel uit maakt is het uiteraard een hele mooie auto!

Welkom en succes!

sibreneclipse2G

FTO strakke auto maar liefde voor Eclipse te groot.   ;)




evodave

dat is iets waar ik respect voor heb
Veel mensen kopen een auto voor t vermogen niet omdat ze het mooi vinden jij doet dat wel;). 

sibreneclipse2G

Nou jongens het is bijna zover.


Ik ga hoogstwaarschijnlijk volgende week een eclipse kopen. Ik heb hem al eerder bezocht maar ik koop nooit de eerste beste die ik tegenkom.


Mensen heeft iemand nog een hele goede tip! iets wat ik over het hoofd kan zien bij de laatste check voor ik op kopen over ga? Iets waar een eclipse gevoelig voor is???


Ik heb zelf al gelet op db riem remmerij en andere beurtjes in het verleden.


groetjes




jesse2g

Kijk goed naar roest.. bij de wielkassen en de achterklep (onder de klep bij de veren), dat zijn plekken die vaak veel last hebben van roest als hij niet goed is bijgehouden. Let ook op de versnellingsbak, trek even goed op en laat bij hoge toeren het gas los, luister of hij een wat krakend geluid maakt. Zo ja -> niet kopen. Zo nee ->  8)

Succes

sibreneclipse2G

Bedankt man!!!!


Hier heb ik wat aan. ga ik zeker doen!!!! ;)