Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mitsubishi Colt CJ1/4A : motorswap!!

Filluar nga DannyColt12v, Prill 29, 2011, 08:17:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Chaoth

Dat dacht ik al, vandaar dat je lampjes weg gingen :P

DannyColt12v

Heb nog een setje aftermarket mistlampen liggen als je intresse heb ;)
Die zijn voor het face lift model..

Chaoth

Ja, dat weet ik.. :P

Dan heb ik alleen voor niks die bumper van jou overgekocht :P Die ligt ook nog op zolder haha.

DannyColt12v

Owh ja haha gaat ie er nog wel op of niet??

Chaoth

Denk het wel.. In de zomervakantie es ff kijken of ik hem er mooi op kan krijgen :)

Eagle1982

Hulp is op steenworp afstand, als je hard en ver kunt gooien ;D

DannyColt12v

Je laat hem toch wel eerst spuiten eh?    ???

Chaoth

Hahaha! Eerst ff erop, want heb es gehoord dat het materiaal eerst moet zetten, omdat je anders kans hebt op barsten in de lak.

Eagle1982

Citim nga: Chaoth ne Korrik 04, 2011, 04:22:45 MD
Hahaha! Eerst ff erop, want heb es gehoord dat het materiaal eerst moet zetten, omdat je anders kans hebt op barsten in de lak.


Hangt van het materiaal af.
Polyester moet eerst even zetten, maar dat heeft ie als het goed is al gedaan als deze al gemonteerd is geweest.
Tenzij hij van een schadewagen afkomt of op een schadewagen gemonteerd wordt natuurlijk.
Anders zouden de bevestigingen gewoon overeen moeten komen en zou de lak hierdoor niet meer mogen barsten.


Chaoth

Die ik heb is van glasfiber volgens mij.. Is nog nooit gemonteerd geweest.

Wil hem sowieso eerst pas maken, want moet nog wat bevestigingspunten zelf boren.

Eagle1982

Ook al is het onderdeel al gemonteerd (geweest) het zal altijd wel enigszins blijven werken.
Heb wel wat foefjes om dit grotendeels op te heffen.
Als je zover bent kijken we er wel even naar.
In ieder geval de gaten van de bevestigingspunten iets ruimer houden dan de diameter van de bevestigingsgaten.

StoneColt

Dude! wat moet een kerel met eyeliner...??
By the way, ik heb dezelfde bumper als op die foto (van de eyeliner), maar ik heb niet zo'n onderlip, iemand een idee waar ik zoiets kan krijgen? ben ik wel naar op zoek, net als sideskirts..

Chaoth

Die bumperlip kun je importeren uit duitsland. Zijn alleen wel aan de prijs: 200 euro ex verzendkosten.

DannyColt12v

Wacht maar tot ik er klaar mee ben ;)  komt helemaal goed!

Klopt inderdaad in DE, flink aan de prijs mjah dan hebbie ook wat :D

StoneColt