Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

blije rijder van space star 1.6 uit 2001 zoekt een achterbumper (groen)

Filluar nga joshoogland, Tetor 16, 2013, 10:08:46 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

joshoogland

hallo , ben nieuw op deze site, sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een Space Star 1.6  uit 2001, heeft 150000 gelopen, maar hij loopt als een zonnetje.
ik heb hem gekocht met een kapotte achterbumper, nu zit er plastic op maar dat kan natuurlijk niet. wie kan mij helpen aan een gebruikte achterbumper?
natuurlijk wil ik er voor betalen, de kleur van de auto is groen, eventueel kan een andere kleur ook, dan moet ik hem spuiten.
graag hoor ik van jullie!
mijn telnr is 06-19202065

Chaoth

Welkom. Ik zou je adviseren om een bumper te zoeken met jouw kleurcode. Spuiten is namelijk vrij kostbaar.

Je kleurcode staat waarschijnlijk op een metalen plaatje onder je motorkap. Plaats ook een zoekertje op onderdelenlijn.nl.

Ik zou je telefoonnummer uit het bericht verwijderen en aangeven dat men via PM contact met je op kan nemen. Zo voorkom je mogelijk misbruik van je nummer.

Groet en succes!

Space Star 1.6

Nou ik zou t niet doen kim. Elke bumpers heeft een ander kleur. Ik heb mijne laten herstellen en spuiten. 330 euro kwijt. Met auto wassen en binnenkant gestofzuigd :)

Chaoth

Wrom niet? Als t niet matched kun je em altijd nog laten spuiten ;)

Super Top

Ik heb onderdelen met de juiste kleurcode bij mijn auto gezocht.
En het matcht perfect. Geen kleur verschil.
Na verloop van jaren zul je ook op je eigen auto kleur verschil krijgen tussen bumpers en plaatwerk.
Plastic verkleurd anders dan metaal. Dus dat is onvermijdelijk op den duur.
Als je een bumper in de juiste kleur kunt krijgen gewoon doen. Wat Chaoth zegt klopt, spuiten kan altijd nog.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Space Star 1.6

Nou toen ik langs sloperij ging en zelfs ook mitsu onderdelen in kaatsheuvel. Die bumpers waren echt veel slechter in staat!   ???

Daarom heb ik gewoon laten herstellen.

glasman

Ik heb nog wel een mooie bumper te koop.


Zit wel een space star aan vast  :D