Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

aansteker verlichting + cv

Filluar nga Django, Tetor 03, 2016, 02:15:40 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Django

Ik heb 2 vraagjes,


Hoe krijg ik de sigaretten aansteker en asbak eruit, verlichting is kaduuk en wil het lampje vervangen.


Het zendertje van de cv weigert af en toe, ook blijft het led lampje geregeld branden na een paar keer drukken, en dan is het weer opnieuw inleren. Moet ook best ver ingedrukt worden. Als hier een oplossing voor is hoor ik het graag.


BVD

Ehes

Je bedoeld de afstandbediening? Uit elkaar halen , contacten op de printplaat schoonmaken. Daarna de streepvormige contactbaantjes op de printplaat met potlood (grafiet = geleidend materiaal) optekenen. De knopjes die op de printplaat drukken kan je ook schoonmaken en ook met een zacht potlood bewerken. Heeft bij mij het 1 jaar uitgehouden en herhaal deze procedure dan opnieuw.   

Django

Citim nga: Ehes ne Tetor 27, 2016, 08:13:06 PD
Je bedoeld de afstandbediening? Uit elkaar halen , contacten op de printplaat schoonmaken. Daarna de streepvormige contactbaantjes op de printplaat met potlood (grafiet = geleidend materiaal) optekenen. De knopjes die op de printplaat drukken kan je ook schoonmaken en ook met een zacht potlood bewerken. Heeft bij mij het 1 jaar uitgehouden en herhaal deze procedure dan opnieuw.   




De afstandsbediening heb heb ik schoongemaakt met een stukje papier en werkt op dit moment weer heel goed.
Maar ik zal dit onthouden mocht die weer gaan weigeren..