Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen en een oplossing gezocht

Filluar nga JamieEclipse, Dhjetor 07, 2012, 09:23:17 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

JamieEclipse

Hallo! Ik ben nieuw hier op het Eclipse forum. Ik ben Jamie, 19 jaar en ben eigenaar van een Eclipse 2G Gsi uit 1996.Ik heb de Eclipse anderhalf jaar geleden gekocht en sinds dien helemaal opnieuw opgeknapt. De koppakking van de motor was gescheurd dus de hele motor opnieuw opgebouwd. Ook heb ik een nieuw Sound system ingebouwd van 1500 watt en 18 inch black OZ velgen onder de auto gezet.
Tevens heb ik een nieuw remsysteem aangelegd en de motor helemaal opgeschuurd tot polijstniveau. Ik ga meteen met de deur in huis vallen, want ik ben gisteren naar de apk geweest op de auto te laten keuren, maar helaas is deze afgewezen vanwege een gat in de uitlaat. Ik ben opzoek naar een buizenstelsel vanaf het flexi stuk tot aan de einddemper. Er ligt nu een Remus Racing einddemper onder en deze wil ik graag houden. Enig idee? Ik hoor het wel!

4Koen63

Hallo Jamie, welkom hier.

Graag zien we hier uiteraard wat foto's tegemoet van je Eclipse :D

Jammer dattie niet door de apk is gekomen. Wat wil je precies met je uitlaat? Wil je iets op maat of wil je OEM?

Greets Koen

evodave

welkom hier!




wat je uitlaat betreft is zeg koop een mooi 3 inch open systeem van japspeed oid. en lekker blazen met dat ding 8)

Eclipse2G

Welkom! En ik heb nog een heel stuk liggen wat je zoekt helaas is deze niet te koop... bij vennema auto's in walterswald staat een sloper ;)

BTW misschien heb ik snel wat je zoekt ik haal einde van de maand een donor op maarja weet niet hoeveel haast je hebt...

sibreneclipse2G


He Jamie.


Tof man datje rode eclipse hebt  :-* :-*  dat is gewoon de kleur vind ik voor een eclipse.
Oja wij willen erg graag foto's zien!!! waarschijnlijk als die op het internet heeft gestaan zal ik hem gezien hebben want een anderhalf jaar geleden was ik opzoek!
Wat Erwin al zei is dat er een sloper in Walterswald staat. Met geloof ik 90.000 op de teller. dus die zal wel goed zijn denk ik


succes


[size=78%]He Erwin is de cat en flexibelle stuk hetzelfde als bij 420a???[/size]




Eclipse2G

Alleen spruitstuk is anders baar mijnweten en misschien kat maar erna past alles

sibreneclipse2G


JamieEclipse

Bedankt Jongens voor de enthousiaste reacties!  ;D


Het is alweer even geleden maar ik ben al flink wat info rijker! De uitlaat is er ondertussen uit gezaagd / gevallen! En ik heb het flexibel deel er tussen uit gehaald. Dit flexibel deel kon ik als universeel gedeelte bestellen bij Rijsbergen in Wadinxveen. (25 cm bij 50 mm  diameter) Dus dat probleem is in ieder geval al weer opgelost.
Ook heb ik de rest even goed kunnen bekijken en de katalysator blijkt nog prima te zijn. Dus deze is er ook tussen uit gehaald. De bouten waren zeer verroest dus deze heb ik losgeslepen en uitgeboord. Het enige probleem is nu nog het Catback systeem. Dit is naar mijn idee bijna nergens te vinden en te krijgen voor dit typen auto. Ik ga zoals Erwin inderdaad suggereerde donderdag contact op nemen met de sloperij in Walterswald.
Een andere optie die ik ben tegengekomen is een SIX Catback systeem met einddemper via ShowOffImports.nl
http://www.showoffimports.nl/product.php?productid=30770
Nu is alleen de vraag nog of dit goed gaat passen en of het geluid een beetje beschaafd is van de uitlaat.. Hebben jullie een idee? Ik hoor het graag!


Over de foto's, de Eclipse staat op dit moment op de brug bij ons, dus het is zeer lastig om goede duidelijke foto's te uploaden.
Ik heb echter wel een oude foto, zodat jullie alsnog even een idee hebben hoe het project eerst was ongeveer!


Thanks! 8)

JamieEclipse


Eclipse2G

nette auto!

de uitlaat zal niet beschaafd klinken... en mijn tip is voor iets meer de megan racing te pakken kwalitatief beter en stuk betere pasvorm!!

ik heb zelf ook de megan racing catback klint erg mooi

sibreneclipse2G


jesse2g

SIX = japspeed fabriek. heb zo'n systeem op mijn r33 gehad was redelijk luid en ik had er geen silencer bij. Ook worden die systemen heel snel lelijk met doffe plekken. Je kunt het beste een MeganRacing catback pakken die hebben inderdaad perfect fit en flinken erg goed. Zonder silencer ook flinke brom maar met silencer enigszins beschaafd. Erwin en ik hebben een turbocatback (gehad) van MR en die klinkt super en blijft ook lekker mooi blinken met de finish die MR heeft gemaakt op het systeem.

Grtz Jesse

JamieEclipse

Nogmaals bedankt voor jullie reactie's en adviezen!  8)


Ik ben ondertussen bij ShowOff Imports geweest en heb daar een Catback systeem aangeschaft van het merk Spec-D Tuning. Ook heb ik het flexibele deel ertussen gelast en de uitlaat gemonteerd.
Naar mijn eerste indrukken klinkt het geluid erg goed en is de Catback gemaakt van goede kwaliteit RVS dat een zeer nette fitting heeft! Ik ben benieuwd wat jullie vinden! Ik zal binnenkort even foto's uploaden van het volledige uitlaat systeem!


Adioos!

jesse2g

Leuk man, laat maar eens horen wat voor geluid er uit komt. Hoop dat hij goed aansluit bij de kat! We zien je wel bij het JAF toch?!  8)

Eclipse2G

Bij deze ben je uitgenodigd op de eclipse stand!