Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Spyderman

Filluar nga Spyderman, Tetor 02, 2012, 02:22:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Spyderman

 
Hey mensen,

De meeste kennen mij ondertussen wel. Ik ga namelijk alweer een tijdje mee.

Ik ben een jaar of 8 geleden begonnen met een Eclipse Spyder Gs-t. Na veel probleempjes en het verlangen naar meer vermogen heb ik toen besloten om mijn spyder te verkopen. Hiervoor is in de plaats een Eagle Talon TSI AWD (Eclipse GSX) gekomen.


Hier dan de speclist!

Eagle Talon TSI AWD (Mitsubishi Eclipse GSX )
Vermogen: 589 PK / 760NM op de krukas @ 2.2 bar
Daily 1,8 bar en voor sprints 2,2 bar.
Snelste 0-100 km/h : 3,5 sec.



Engine:
- Slowboyracing 7-bolt 2.3 long strokerblock ( Up to 600 WHP)
- Fidanza adjustable cam gears
- Wiseco pistons with eagle rods
- Complete head job done with rvs valve, titanium retainers
- BC 272 Cams
- ARP bolts complete block
- Multilayer stronger Cometic head gasket

- Fluidine harmonic balancer
- Punishment racing HTA GT35r turbokit
- Punishment racing RVS Turboheader
- Punishment RVS O2 Housing
- Tial 44mm external wastegate
- Screamer pipe doorgelast in de downpipe
- Hardpipe MAF to turbo 4 inch
- Aeromotive Fuelpressureregulator with installkit 2G
- 1250 cc Blue maxx Fuel injector clinic
- Greddy oilcatchtank
- Walbro 255 lph Fuelpump

- Bosch 044 inline met bevestigingsbeugel
- Airfilter K&N 4 inch
- Apexi N1 downpipe
- Apexi 3 inch catbacksystem without Cat.
- Slowboy racing Big Frontmount intercooler with 2.5" Intercoolerpipes
- Greddy type S Blow off valve
- ACT TWIN Clutch met light Flywheel
- Eprom ECU with DSM-LINK V3 for Laptop tuning
- Magnecore 10mm sparkplugcable
- Valve cover Candyblue with polished letters
- Injen fusebox cover Chrome
- Injen Spark plug cover Chrome
- Samco radiator hose blue
- NOS N-intercooler (Nos spraybar for intercooler)
- Polished radiator
- Fal fans 2x
- B&M external Oilcooler with EVO 3 housing

- Accu setup in de kofferbak

- Sheetmetal intake

- Underhood shifter bushing van MAP

- Complete clutchline

- Fuel feed upgrade including filter




Drivetrain
- Strutbar Front and rear
- EBC Red Stuff brakepads
- Brembo evo 10 remmen voor + achter. + evo 8 schijven achter

[font=]- Galant fusestukken[/font]

- Goodridge Brakehose
- Tokico schocks + Eibach Springs
- Polytherane suspension rubbers
- 19" König Wheels Afterburner black with 235/35/19 Pirelli Pzero Nero Tires
- B&M shortshifter
- TRE stage 4 transmission with 4 spider diff, taller 1st and 5th gear.

- evo x velgen met federal semi's

[font=]- reardiff bushings poly[/font]





Exterieur
- Aerotrenz Skirts
- Aerotrenz Frontbumper
- Wings west kofferbakspoiler
- Blitz style rearbumper (rear lights removed)
- Deurskirts cleaned
- Shaved antenna and back window wiser
- Complete paintjob in Long beach blue pearl
- Headlights with angeleyes and xenon
- Aftermarket backlights
- Painted panel between rear lights
- Windows tinted with 65% Front window, 50% Frontside and 20% Backwindows.











Interieur
- Apexi RSM meter with G-sensor
- Apexi AVC-R boostcontroller
- Gauge holder for AVC-R
- Apexi Turbotimer
- Painted interior in color
- Glow reverse gauges grey
- GT car alarm
- A-pillar for 2 meters
- Boostmeter
- Oiltemp. Meter
- Wideband Innovate motorsports + gauge
- Cobra Seats
- Complete interior in blue/black leather
- Roof and sunscreens in Black alcantara
- NOS Bottle in rear seats
- MOMO Steering wheel
- Greddy shiftknob





Omdat ik niet weet wat ik helemaal wil staat hij in de stille verkoop. Verkopen of ombouwen voor time attack?!?!
Of eventueel is alleen ook het complete leren interieur te koop!!!
Dus bij interesse mailen aub!

KissMyExhaust

Het enige wat ik kan zeggen.......: GEIL!!!!  ??? ??? ???

DannyColt12v

Citim nga: Spyderman ne Tetor 02, 2012, 02:22:25 MD

Drivetrain
- Strutbar Front and rear
- EBC Red Stuff brakepads
- Brembo evo 10 remmen voor + achter. + evo 8 schijven achter





haha dus jij heb strutbars in je versnellingsbak zitten?? en ook ebc pads erin ? :))


maar zonder gekkegeit... wat een awesome apparaat heb je daar zeg!!! Props!!

StaRific

Wat een geile auto. Mooie car man!

Spyderman

Citim nga: DannyColt12v ne Tetor 02, 2012, 02:59:31 MD



haha dus jij heb strutbars in je versnellingsbak zitten?? en ook ebc pads erin ? :))


maar zonder gekkegeit... wat een awesome apparaat heb je daar zeg!!! Props!!

haha thanks! ja met knippen en plakken is het een en ander fout gegaan zie ik  :)

Chaoth

Holy f*cking shit! Wat een bak zeg! :o

jesse2g

Dat is een mooie setup, heb je er veel over het circuit mee gereden? of uberhaupt ooit? erg netjes aangekleed en goed gebouwd zo te zien :)
Wat doet hij in verbuik sinds deze aanpassingen in het dagelijks verkeer? Mijn GST doet 1:11 met normaal rijden. Haal jij nog een waarde wat hier in de buurt zit of is het echt een weekend auto geworden? Hoeveel octane staat hij op gemapt?

4Koen63

Poeh eej nice karretje man! Lekker specs en mods :)


Ben alleen niet zo'n fan van al dat polyester maar onderhuids is 't dik voor mekaar! :D

Ukkie

holy f*ck,, das een lekker ding!

Spyderman

Citim nga: Jesse ne Tetor 02, 2012, 07:12:46 MD
Dat is een mooie setup, heb je er veel over het circuit mee gereden? of uberhaupt ooit? erg netjes aangekleed en goed gebouwd zo te zien :)
Wat doet hij in verbuik sinds deze aanpassingen in het dagelijks verkeer? Mijn GST doet 1:11 met normaal rijden. Haal jij nog een waarde wat hier in de buurt zit of is het echt een weekend auto geworden? Hoeveel octane staat hij op gemapt?
Hij is een keer op de nurburgring geweest met een oude setup (ongeveer 380 pk). Dan kan je al leuk m3's en porsches bijhouden. Tevens heb ik wat sprintwedstrijden meegedaan en diverse prijzen gewonnen. Laatst op zandvoort een 11.7 op de 1/4 mile met 200km/h.
Op de snelweg haalt hij gemakkelijk boven de 1:10, maar dat is natuurlijk op cruisesnelheid (120 a 130km/h) zonder de turbo te gebruiken.
Gemiddeld rijdt hij 1:6,5 a 7. Das dus sportief gebruik met 500pk+. Zou je alleen circuit rijden gaat dit verbruik natuurlijk veel verder omhoog. Maar dat is met een normale gst spyder ook al. Dat kan ik weten want die heb ik ook gehad met 300+ pk.
De auto is op gemapt op super 98, net als standaard voor een evo aangeraden wordt. Als je hem mapt op bio e85 dan zal het vermogen ruim boven de 600 pk uitkomen.

shaolin53

wat een heerlijke auto, ben niet van het plastic fantastic maar dit is porno in mijn ogen  ;)

Evo driver

Eyy Ron

Het blijft een mooi exemplaar !!! Ik zeg ombouwen voor time attack je hebt al een mooie basis !!

gr. remco

DJ-Imperfect

wooooow wat een mooie bak!!!! vooral de engine!!

jackdlc

Ron,Welkom.. ik heb jou brute bolide al in het echt mogen beschouwen.. zelfs op film staan.. niet de beste kwaliteit film maargoed beter iets als niets ;)  dit is echt een beest van een bak dames en heren ;D

jackdlc

persoonlijk zou ik zoiets nooit verkopen.. ik zeg leeg halen,kooi erin,mappen op e-85 en meedoen met time attack ;D