Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even Voorstellen: 1998 Mitsubishi Eclipse 2gen 2.0 GS

Filluar nga Den_B(.(.)bSter, Qershor 24, 2012, 09:24:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

Citim nga: Den_B(.(.)bSter ne Nentor 26, 2012, 09:52:13 MD
zo heb ik ze niet :p ziet er wel vet uit zou niet weten hoe ik daar aan moet beginnen :p

Schakelen via USA units en alledrie de lampjes aansluiten hele hoop werk maar ik wil he ook gaan doen

4Koen63


Den_B(.(.)bSter

Te koop, op zoek naar wat anders.
Staat ook bij te koop sectie maar wacht op goedkeuring dus hier ook maar even onder de aandacht.

Merk: Rial
Type: Le Mans
Groote: 16"
Steek: 5x114,3 ( Komen van Mitsubishi Eclipse )
Breedte: voor 7", achter 7"
Et-waarde: Et 38
Banden: Nog zeer goede winterbanden
voor: 205/55R16 91H Maxxis Wintermax
Achter: 205/55R16 91H Maxxis Wintermax

Velgen zijn volledig geschuurd en opnieuw gespoten in Mitsubishi Briljant Black Mettalic lak. krijgt er nog een beetje overschot bij.

Vraagprijs: 500euro inclusief banden.

Foto's:









Toevallig iemand die me de perfecte maten velg + band kan geven voor een eclipse 2g gs ( binnekort mss gsx maar denk dat dat niet veel uitmaakt ? )
Zal worden gebruikt voor dagelijks gebruik ( woon - werk - winkel... ) ook wel eens voor meeting en wss wel eens op circuit.

ikzelf dacht aan 18" omdat de wielkast dan toch wat meer gevuld wordt maar welke breedte, et waarde, bandenmaat etc... moet wel courante bandenmaat zijn heb ik wat meer keuze ;)

Groetjes

Den_B(.(.)bSter

Wintervelgen een beurt gegeven  :P wit geplastidipt :D







Tevens de Eclipse in wintermodus gezet:
1cm omhoog
hardheid van stand 11 naar 5
Wintervelgen eronder en we zijn klaar voor de winter !




sibreneclipse2G

He met dat plasti spul breng je me op een ideetje  ;)




Eclipse2G

Hee ziet er strak uit!! Heb je btw nog interesse in angel-eyes die wel passen op jou bumper?

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Dhjetor 01, 2012, 02:03:52 PD
Hee ziet er strak uit!! Heb je btw nog interesse in angel-eyes die wel passen op jou bumper?


Nee dat niet ben aan het zoeken naar een gsx en dan heb ik daar niet veel meer aan...
Past die megan uitlaat ook op de standaard uitlaat die ik nu heb ?

Eclipse2G

Ja past wel maar hou hem denk ik zelf nu ;) klinkt wel lekker hij hangt er bij mij nu onder en past niet op een AWD, maar mocht je interesse hebben de angel-eyes zijn gloedje nieuw en hoef er maar heel weinig voor te hebben :)

4Koen63

Citim nga: Den_B(.(.)bSter ne Nentor 30, 2012, 08:40:07 MD
[size=78%]Toevallig iemand die me de perfecte maten velg + band kan geven voor een eclipse 2g gs ( binnekort mss gsx maar denk dat dat niet veel uitmaakt ? )[/size]
Zal worden gebruikt voor dagelijks gebruik ( woon - werk - winkel... ) ook wel eens voor meeting en wss wel eens op circuit.

ikzelf dacht aan 18" omdat de wielkast dan toch wat meer gevuld wordt maar welke breedte, et waarde, bandenmaat etc... moet wel courante bandenmaat zijn heb ik wat meer keuze ;)

Groetjes


Weet niet precies hoe het zit bij de 2G, dat kun je beter aan Erwin vragen.


Ik ga na de winter naar 17" velgen met een ET-waarde van 36 (t.o.v. 46 origineel) met 215/40 bandjes. Steekt een klein beetje buiten de wielkasten (ong. 1 - 1,5 cm) maar vult wel lekker!

Eclipse2G

Citim nga: 4Koen63 ne Dhjetor 01, 2012, 05:40:42 MD

Weet niet precies hoe het zit bij de 2G, dat kun je beter aan Erwin vragen.


Ik ga na de winter naar 17" velgen met een ET-waarde van 36 (t.o.v. 46 origineel) met 215/40 bandjes. Steekt een klein beetje buiten de wielkasten (ong. 1 - 1,5 cm) maar vult wel lekker!

hee ik rij zelf ook op 18" ik heb 8,5J met 225/40 R18 ET35

ET35 is wel te laag ik vind ze mooier maar adviseer dan eerder ET 40 of misschien ET 38 omdat met een verlaging ET 35 te ver naar buiten komt.

en 8,5J is te breed in principe voor de velg maar ik vind dat mooi.

Als je perfect wil rijden adviseer ik 225/40 R18 op een 8J velg met ET38 of ET40

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Dhjetor 01, 2012, 07:33:35 MD

hee ik rij zelf ook op 18" ik heb 8,5J met 225/40 R18 ET35

ET35 is wel te laag ik vind ze mooier maar adviseer dan eerder ET 40 of misschien ET 38 omdat met een verlaging ET 35 te ver naar buiten komt.

en 8,5J is te breed in principe voor de velg maar ik vind dat mooi.

Als je perfect wil rijden adviseer ik 225/40 R18 op een 8J velg met ET38 of ET40


18" 8j komt deze dan ongeveer gelijk met de wielkastrand ?

Eclipse2G

ET35 wel maar die loopt aan op de wielkast dus wat ik zei met ET 38 of ET40 kom je beter weg

Den_B(.(.)bSter

Binnekort update:

Deze week wss setje Rays Gram Light 57c 18x8.5 et35 ophalen
En heb wat stickers besteld van canada :p prijs was in dollar dus scheelt weer wat, verzending was 2,5dollar naar belgie :D 4 stickers voor 9 a 10euro
terwijl dezelfde hier voor 4 a 5 euro het stuk gaan...

to be continued...

Eclipse2G


Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Shkurt 04, 2013, 10:52:26 MD
gaaf ben benieuwd! en wat voor een stickers??


Bv: not drunk just avoiding potholes


Is hier tegenwoordig ook echt een ramp. Gewoon alles beetje opleuken ga aan deze toch niet veel meer doen.