Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even Voorstellen: 1998 Mitsubishi Eclipse 2gen 2.0 GS

Filluar nga Den_B(.(.)bSter, Qershor 24, 2012, 09:24:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

jesse2g


Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Jesse ne Qershor 28, 2012, 07:24:04 MD
Leuke eclipse, let the tuning begin!

Voorlopig nog niets geks :p eerst gewoon mooi proper zetten ;)

Eclipse2G

Mooi ding! Brandblusser is hier niet verplicht dus vind je weinig ;)
Wat voor velgen heb je?
Persoonlijk geen fan van de kleur
Maar ziet er wel als nieuw uit!
Veel plezier ervan, wanneer komt het kenteken erop?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk


StaRific

Damn, mooie car. Blijft gewoon geil!

@Jesse: Word! -Barney Stinson

Den_B(.(.)bSter

Citim nga: Eclipse2G ne Qershor 28, 2012, 08:12:16 MD
Mooi ding! Brandblusser is hier niet verplicht dus vind je weinig ;)
Wat voor velgen heb je?
Persoonlijk geen fan van de kleur
Maar ziet er wel als nieuw uit!
Veel plezier ervan, wanneer komt het kenteken erop?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk


Orginele velgen van mijn skyline, normaal maandag mijn nummerplaat.

Den_B(.(.)bSter

Eerste km's zitten er op... Ongeveer een 200km erop zitten nu en oohh wat rijd dat heerlijk zeer tevreden over de schoefkit dit zou ik niet meer kunnen missen ! hoor wel een klonk, klinkend geluid voor als hij wat hard inveerd komt dit mss omdat de spiraal van de veren elkaar raakt is een KW Variant 3 en staat nu op 11 van hardheid zowel bovan als onder.

Verder nog photoshop gemaakt van de voor en achterlichten die ik bij de wagen kreeg weet niet of ik ze erop ga zetten, durf er niet goed alleen aan beginnen.
Foto's in mijn album: http://s1050.photobucket.com/albums/s415/FlemishPitbull/1998%20Mitsubishi%20Eclipse%20GS%20Daily/

Staan ook foto's bij van de connectoren van de lichten welke aangepast zullen moeten worden want de lampen komen blijkbaar uit de US volgens de brief op het pakketje.
Spoiler zat er ook bij maar die ga ik er niet opzetten moet ik de orignele eraf halen gaten dichtmaken de nieuwe passend maken gaten boren laten spuiten... daar begin ik niet aan deze wordt verkocht moest iemand intresse hebben stuur maar pm.

Groetjes !

StaRific

Ik vind dat je binnenkort maar mooi naar de meetings mag komen zodat ik hem mag bewonderen ;) Ziet er goed uit man

Eclipse2G

Nette auto!
ik ben meer fan van origineel, achterlichten zal plug and play zijn maar de koplampen word omstekkeren en het zijn facelift koplampen die passen niet direct daar moet je een andere bumper voor hebben ik zal zo een voorbeeld foto uploaden!
als ze europees lichtbeeld hebben heb ik misschien interesse bij een leuke prijs want ik heb wel een facelift.

Eclipse2G

Ik heb de verschillen gemarkeerd in blauw kan je thuis ook kijken jou angel eyes hebben een eerdere afbuiging waardoor een agresievere lijn als je ze zou monteren krijg je van bij foto 3 dat rood gemaakte vlak door mij zal bij jou dan een open ruimte zijn.

[verwijderd door de beheerder]

Eclipse2G

de orginele kan je nog even nakijken  ;)

ik heb ook nog foto's van mn eigen auto van voor en na de facelift dus bij interesse zoek ik ze op!

[verwijderd door de beheerder]

Den_B(.(.)bSter

Als je wil mag je die wel effe opzoeken, zit nu op. Ipad bekijk het straks op pc wel beter ;)

Den_B(.(.)bSter

#27
hm na die foto's van je te bekijken op de pc zie ik wat je bedoelt dit gaat helemaal niet passen in mijn huidige voorbumper en heb geen zin om een andere bumper te halen deze te laten spuiten om gewoon deze lampen te installeren...

Ga de voor en achterlichten ook verkopen, als ik alleen achter zwarte ga steken gaat het ook niet mooi zijn en ik vind zoals hij er nu bij staat ook niet mis.

Moest er intresse zijn in de voor en achterlichten of de spoiler hoor ik het wel heb nog een bijhorende Xenon kit voor de voorlichten uiteraard ;)

Groetjes !

Den_B(.(.)bSter

Vandaag wielmoeren gaan halen en de velgen die ik nog had liggen daar laten uitbalanceren en plaatsen. Zijn orginele 16ers van een R33 skyline staan al een pak beter dan wat er onder lag.
ook gaat hij binnekort een beetje zakken nu de velgen er onder staan weet ik hoeveel ik nog kan zakken.
Tevens zal er binnekort een nieuwe " flexibel " ( stukje gevlochten metaal vooraan de uitlaat ) geplaatst worden of een nieuwe uitlaat omdat deze helemaal is doorgescheurd en hij nu wel wat herrie maakt.

Foto's volgen nog...

Groetjes !

jesse2g

Ah bekend probleem voor sommige hier mbt het flex deel ;)
Nog veel plezier van je eclipse