Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hallo iedereen, 1996 Eclipse 2G 2.0 16v 107Kw

Filluar nga CedricVB, Mars 04, 2012, 09:02:32 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

CedricVB

Ik heb vorig weekend een 1996 eclipse 2G , 2.0l 16v 107Kw gekocht.


De wagen staat standaard behalve de remus, kelk en 17'' BBS-en...


Ik heb bij de aankoop een H&R verlagingskit bij gekregen (die er zeker opgestoken word) en Lexus Lookalike achterlichten (niet mijn ding)..


Mijn vraag is waar ik de USA achterlichten kan verkrijgen, want deze zijn pakje mooier dan de ori en aangezien het een rode eclipse is zal dit super uitkomen.


Mvg Cedric

[verwijderd door de beheerder]

sibreneclipse2G

#1
Hee welkom hier ;)


Eclipse goede keuze. Mijn favoriete auto al 10 jaar.


Wat betreft die lichten. Ik heb dus een geimporteerde eclipse en mijn USA lichten zaten er al standaard op. Maar als ik je een tip moet geven. Ga dan even goed zoeken op Ebay.com en koop ze daar tweedehands. Andere manier zou ik niet weten. Let er even op dat je wel de goede koopt. want er zijn ook Europese (rode) achterlichten in omloop die dat effect niet hebben die jij wilt, En dat is natuurlijk dat de hele licht unit brand en mee knippert met het knipperlicht!!  ;)   Maar daar kunnen wij je wel bij helpen :)


Succes!!!


Groetjes Sibren

CedricVB

Super, alvast bedankt voor de info


ik zal zeker eens kijken op ebay, en idd ik zoek de USA lichten die volledig oplichten ;-)


heb al veel fakes gezien (gespoten exemplaren) vandaar ik eens check bij kenners


greetz C

Evo driver

Welkom hier !!

En die verlaging zal hem zeker goed doen !

gr. remco


CedricVB

Ondertussen nieuwe velgjes gevonden op marktplaats, en megan racing uitlaatje...





[verwijderd door de beheerder]

Eclipse2G


sibreneclipse2G

strakke bak.


Ik zie dat jouw zwarte rand bij de zijraam een beetje afbladert? Ik heb nog wel originele zwarte strips liggen. Is eitje ze erop te zetten ;)


Interesse?

evodave

welkom hier!


mooi karretje heb je daar
en zoals je zelf zeg die lexus wanabee lampen moet je er niet inzetten:P

CedricVB

Effe pic van uitlaatje... geeft wel een vet geluid, super deeptone


enkel beetje overdreven tussen 3000-3500 rpm, geeft die een ongelofelijk resonantiegeluid in de koffer, iemand ideetje hoe ik dit kan oplossen?


grtz

[verwijderd door de beheerder]

CedricVB

nog pic

[verwijderd door de beheerder]

CedricVB

Nu nog enkel m'n veren (H&R) 35mm eronder, hopelijk is dit genoeg want heb voor het moment geen $$$ voor een schroefset meer...

Eclipse2G

Citim nga: CedricVB ne Korrik 18, 2012, 12:41:28 PD
Effe pic van uitlaatje... geeft wel een vet geluid, super deeptone


enkel beetje overdreven tussen 3000-3500 rpm, geeft die een ongelofelijk resonantiegeluid in de koffer, iemand ideetje hoe ik dit kan oplossen?


grtz

Orginele uitlaat terugdoen mijn oplossing voor dat gebrom op de snelweg gewoon minimaal 170 rijden en in de stad vroeg schakelen :P

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

CedricVB

Eindelijk m'n banden laten steken en eens mooi opgeblonken...


Ik zie de eclipse elke dag liever en liever.........

[verwijderd door de beheerder]

StaRific

Mooi karretje man. Staat echt goed in de lak!