Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Ben nieuw!

Filluar nga Rawien, Mars 16, 2011, 07:37:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Rawien

Hallo mensen!

Mijn naam is Rawien en heb sinds kort een project gekocht.
Het is een Mitsubishi Eclipse Spyder uit 1996. En er zit op dit moment geen motor in.
Ik heb wel een hoop onderdelen erbij zoals de 4G63 kop en nog veel meer. Dus het zal wel ff wat tijd in beslag nemen haha.
Maar dat komt allemaal wel goed. Er zit wat werk aan de body want er zat een verbredingskit op. En die is eraf (vepest de lijnen van de auto vind ik. Maar ik houd jullie wel op de hoogte.

Glad 2 be here!

groetjes

Rawien

Chaoth

Welkom!

Leuk project. Schreeuwt om foto's  :D

Niels

Hoi Rawien,

Welkom, enne, inderdaad: fotooows!!!  8). In ieder geval erg leuke auto c.q. leuk project.

Succes met de restauratie. Houd ons daar maar van op de hoogte. Overigens, welke provincie woon je?

Rawien

Citim nga: Chaoth ne Mars 17, 2011, 07:11:11 PD
Welkom!

Leuk project. Schreeuwt om foto's  :D


Hahaha ja dank je wel foto's komen er zeker aan..

Rawien

Citim nga: Niels ne Mars 17, 2011, 10:58:15 PD
Hoi Rawien,

Welkom, enne, inderdaad: fotooows!!!  8). In ieder geval erg leuke auto c.q. leuk project.

Succes met de restauratie. Houd ons daar maar van op de hoogte. Overigens, welke provincie woon je?

Dank je! Succes kan ik zeker gebruiken want zoveel weet ik ook niet over deze auto's :P
En ik woon in de provincie Zuid-Holland. Ik houd jullie op de hoogte..

Rawien

Citim nga: Rawien ne Mars 18, 2011, 12:47:31 PD

Hahaha ja dank je wel foto's komen er zeker aan..

Toch ff snel wat foto's gezet!:D

Zo ziet ie er op dit moment uit..





Nog een hoop werk dus!:P

Evo driver

ik zag idd al de advertentie van de schermen op mp :D maar ik dnek dat je de kleur anders doet en dan deze dikke kit er op en een dikke turbo motor er in dat het een hele dikek bak wordt :D. Ik zeg de boel weer er op zetten en in het wit spuiten mooie donkere wielen er onder en klaar is kees :D

gr. remco

GHINO

Welkom, have fun.
Vidn dit wel een apart kleurtje Remco.
Ik HAAT witte wagens.....( o shit mn ene wagen is ook wit...damned) :P

Moet wel bekennen cabrio rijden is ERG verslavend.
Mocht de kap slecht zijn zou ik asl ik jou was ff speuren op ebay.com
Grote kans dat je in bijv. de V.S. voro minder geld een betere kap heb als hier in NL

O en flink veel zonnebradn inslaan want dat heb je wel nodig(1 weekend zon en me kop is alweer verbrand)

Rawien

Citim nga: Evo driver ne Mars 18, 2011, 11:59:42 MD
ik zag idd al de advertentie van de schermen op mp :D maar ik dnek dat je de kleur anders doet en dan deze dikke kit er op en een dikke turbo motor er in dat het een hele dikek bak wordt :D . Ik zeg de boel weer er op zetten en in het wit spuiten mooie donkere wielen er onder en klaar is kees :D

gr. remco
Ja Remco daar dacht ik dus ook laatst aan om gewoon de body dik te houden met dezelfde kit. En qua kleur wil ik hem zeker veranderen want ik heb voor deze auto al een groene auto gehad:P dus wil ff wat anders!
groetjes,
Rawien

Rawien

Citim nga: GHINO ne Mars 20, 2011, 05:22:59 MD
Welkom, have fun.
Vidn dit wel een apart kleurtje Remco.
Ik HAAT witte wagens.....( o shit mn ene wagen is ook wit...damned) :P

Moet wel bekennen cabrio rijden is ERG verslavend.
Mocht de kap slecht zijn zou ik asl ik jou was ff speuren op ebay.com
Grote kans dat je in bijv. de V.S. voro minder geld een betere kap heb als hier in NL

O en flink veel zonnebradn inslaan want dat heb je wel nodig(1 weekend zon en me kop is alweer verbrand)

Bedankt voor de tip. Ik heb al een beetje lopen speuren op Ebay mocht ik wat nodig hebben.
En die zonnebrand heb ik helemaal niet nodig :P  Heb namelijk al een kleurtje dus ik ben er lekker tegen bestand haha :D
groetjes,
Rawien