Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ff voorstellen

Filluar nga GreenEclipseDriver, Nentor 27, 2007, 04:00:35 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

GreenEclipseDriver

Ik weet niet waar ik me moet voorstellen, dus ik dacht ik doe het hier maar. :P

Ik ben Adiel, uit Den Haag. Ik ben 21 jaar en ik heb altijd al een liefde gehad voor auto's. Toen ik eenmaal het geld had om een eigen auto te kopen was ik op zoek naar een leuke sportcoupe. Ik had verschillende auto's in gedachten, maar ik viel voor de Eclipse  :D. Ik ben nu al bijna een half jaar in bezit van een Mitsubishi Eclipse uit 1996, en ik ben helemaal gek op haar :D :D :D.

Foto's staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=VWZ4ADYT

Ik ben op deze forum gekomen via hyves (mitsubishi-owners-club.hyves).

Voor de rest ben ik nog wel wat van plan met mijn clipsje, maar dat is toekomst... 8-)

GHINO

#1
Zozo ziet er zeer goed uit.
Welkom op het forum, have fun

TResaEclipse

#2
Heey Welkom!
Nette eclipse :D! Veel succes er nog mee

Evo driver

#3
hé welkom

Heb je die auto niet toevallig van iemand gekocht die in hoofddorp woonde ????? Komt me wel bekent voor deze auto.

skunk

#4
welkom hier op dit forum

Blue Eclipse

#5
He Adiel ook welkom hier bij MOC. had je al gespot bij het Mitsu Power forum  <:@P

GreenEclipseDriver

#6
Citim nga: "Evo driver"hé welkom

Heb je die auto niet toevallig van iemand gekocht die in hoofddorp woonde ????? Komt me wel bekent voor deze auto.

Hey ja dat klopt. Heb die Eclipse gekocht van een jongen uit Hoofddorp.

Maar ik heb begrepen dat er 20 januari 2008 er een nieuwjaarsmeeting is ?

Ik wil dan graag langskomen. :D

Evo driver

#7
Ja dat klopt dan is er een meeting bij de meern in utrecht bij het ac restaurant.

En 16 december is er een eindejaars meeting in nijverdal van de mitsubishi owners club maar daar zou je wel lid van moeten zijn. Evt. info kan je op de home site terug lezen.

Maar leuk dat die auto weer in handen is gekomen van een liefhebber. Heb vaak met die jongen gesproken waarvan die eclipse is geweest en is ook bij ons op de zaak een keertje geweest.

gr. remco

GHINO

#8
Citim nga: "Evo driver"Ja dat klopt dan is er een meeting bij de meern in utrecht bij het ac restaurant.

En 16 december is er een eindejaars meeting in nijverdal van de mitsubishi owners club maar daar zou je wel lid van moeten zijn. Evt. info kan je op de home site terug lezen.

Maar leuk dat die auto weer in handen is gekomen van een liefhebber. Heb vaak met die jongen gesproken waarvan die eclipse is geweest en is ook bij ons op de zaak een keertje geweest.

gr. remco
Was die ook eenkeer op trans geweest Remco?

Evo driver

#9
yep dat klopt hij is hier ook op het forum aanwezig geweest

sp1046mhs1

#10
Welkom!

Eigenwijze pijpen heb je aan de achterkant, zeg!  8-)

GreenEclipseDriver

#11
Citim nga: "sp1046mhs1"Welkom!

Eigenwijze pijpen heb je aan de achterkant, zeg!  8-)

Hahaha. Die rechterpijpen moeten nog worden aangesloten, is nu alleen sierstuk  :P . Hoop dat ik binnenkort ff langs kan gaan bij die garage. Ook is het zo dat ze niet helemaal symmetrisch zijn zeg maar, want die linkerpijpen staan anders t.o.v. die rechterpijpen als je goed kijkt. De linkerpijpen steken meer naar achteren uit dan de rechter. Hoop dit binnenkort allemaal in orde te maken en dan zullen de foto's snel volgen  :mrgreen:

KunfuMunky

#12
Leuke bak man erg mooi. Misschien zien we je nog een keer in de Meern. (das de voornamelijkste meeting plaats voor ons allemaal haha.

Greetz Munky  :D  :D  :D

sp1046mhs1

#13
Ik denk ook omdat dit één van de meest centrale punten in het land is, Armando.  ;)

KunfuMunky

#14
Ja klopt idd dat is ook de rede. En dat vind ik alleen maar goed hij denkt tenminste ook aan andere mensen ik woon niet
in Limburg haha.

Greetz Munky  :D  :D  :D