Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

TEAB - 1995 Eclipse 2GNT 2.0 DOHC Zilver, Amerikaanse uitvoering

Filluar nga jeron, Gusht 20, 2020, 09:23:02 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

jeron


Met pijn in mn hart, maar ik kom er niet meer aan toe: 1995 Eclipse 2GNT, 2,0DOHC, Silver pearl, Amerikaanse uitvoering met Chrysler motor (420a), handgeschakeld.  Een leuk projectje om 'm weer rijdend te maken.


Ik ben de enige eigenaar geweest, destijds nieuw gekocht in USA toen ik daar woonde en bij terugkeer op NL kenteken gezet. Met veel plezier altijd aan gesleuteld, lichtmetalen velgen, Protane sportrubbers, dus wegligging als een trein,  maar ik kom er tegenwoordig niet meer aan toe.


Gun de koop aan iemand die 'm weer wilt opknappen, en deze iconische auto weer aan het rijden maakt. Nieuw stationair-regel-onderdeel heb ik liggen welke destijds ieder geval stuk was. Nieuwe filters nog erbij liggen, ruitenwissers en nog wat los materiaal. Extra set winterbanden en stalen velgen met doppen. Radio/CDspeler.  Doe een goed bod en wie weet ga jij er mee aan de slag.


E-mail adres: mailto:jeronimobastos@hotmail.com
(Grotere foto's beschikbaar)

Met vriendelijke groet
Jeronimo

jeron


Beste forumleden, mede 2G eclipse liefhebbers,

Dat heeft niet lang geduurd  :) , hopelijk een net zo grote liefhebber als ik, die z'n grote wens ziet uitkomen en de auto heeft gekocht om hem weer helemaal op te knappen en te rijden. Beter kan niet.