Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Twisted's Lancer 1.8 Intense Ralliart

Filluar nga twisted, Dhjetor 03, 2019, 10:56:55 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

twisted

Hallo allemaal,


Zal me eerst even voorstellen en dan wat pics posten.


Ik ben Peter, vader van 3 hele drukke zonen (vast van mama kan niet anders  ;D ) en heb vorige week woensdag een Lancer gehaald. Zoals de titel al aangeeft geen gewone Lancer, maar een 1.8 Intense Ralliart,
Na verschillende Primera GT's te hebben gehad, A6 en Golf GTI werd het toch weer tijd om iets te zoeken buiten Europa. Niks mis met Duitse kwaliteit hoor, maar een Jap trekt me toch wat beter (haha niet gelijk dubbelzinning denken of doe ik dat alleen?)


Op zoek naar een leuke familie wagen (enigste vereiste van mijn vrouw). Mijn vrouw rijdt zelf een Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Overland uitvoering (mochten mensen het willen weten), deze is al groot genoeg voor het gezin natuurlijk, maar ook ik moet weleens naar voetbal met 3 jongens en wil dan een groot genoeg auto voor mezelf hebben.


Na toch een tijdje op zoek te zijn geweest ben ik een Lancer Ralliart tegen gekomen. Om eerlijk te zijn...ik was gelijk verkocht. Auto ziet er gewoon helemaal af uit. Groot genoeg voor ons 5en...nog wat kofferbak ruimte...


Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik de foto's hier bij mijn topic krijg, zodra ik dat heb uitgezocht komen de foto's. Heb ze al in mijn email staan.



twisted

Ik ben nog steeds aan het uitvogelen hoe ik de foto's hierop krijg.
Ze staan nu ook op myalbum....

Als ik ze in de tekst zet zie je de foto wel verschijnen...maar eenmaal op verzenden dan zijn ze weg.


twisted