Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Integra meets Galant

Filluar nga Integra, Gusht 16, 2015, 09:09:22 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Integra


Zit weer te twijfelen :P


Witte of oranje knipperlichten?
De bumper op de foto's is wat er bij mij ook op komt!








En Ik vond op een forum een foto van een Galant met rechthoekige plaat....   Doen of niet doen?



trancedrift

Op gegeven moment las ik dat niet meer kon met deze plaat, ik wilde zelf mijn kenteken plaat van de voorkant met zo'n vervangen en iets aan de zijkant monteren.

Integra

Deze plaat is gewoon geldig  :)   Echter moet een kentekenplaat altijd in het midden geplaatst worden, tenzij niet mogelijk.

RC Power

1. Oranje knipperlichten.


2. Vierkante kentekenplaat kan je gewoon bestellen. Zelf zou ik het niet doen op een Galant.

Bosmai

#19
Ik vind oranje knipperlichten ook mooier. Verder netjes bezig zeg! Klasse!


Mag ik je vragen wat voor merk en type verf je hebt gebruikt om je interieur (middenconsole) te spuiten?

Integra

#20

Mijn tuut tuut weer wat mooier gemaakt door het monteren van een setje originele Galant velgen (véél mooier dan wat er onder zat!)











Marcuz77

zie ik nu goed dat je voor smoking black zijlampjes gegaan bent?

Integra

Volgens mij zijn het gewoon de standaard originele lampjes hoor  :)
Lijkt wat donker op de foto.
Ik heb er in ieder geval geen anderen in gezet  :P

Integra


Bij daglicht toch wat beter :P


De velgen die er onder zaten:





En nu:















Integra


M'n eerste ijzelschade....
Op de snelwegen niets aan de hand, goed berijdbaar...
Dan komt de afslag, "advies 60"
Prima, afremmen, niets aan de hand... scherpe lange bocht.... doe maar rustig aan.... niets aan de hand... tot de wagen een plakkie ijzel van circa 5 meter tegenkwam en direct tegen een bord geramd werd om in het gras tot stilstand te komen.
Kort na mij volgde een vrachtwagen en een paar andere auto's hetzelfde lot....
De schade inmiddels goed bekeken.... bumpertje, grill, motorkap en een kentekenplaat.... verder is alle in takt en de wagen is nog gewoon rijdbaar.... Weer klussen dus :P











Dus als iemand og een nette donkerblauwe facelift kap en een chromen grilletje voor me heeft....

EnnoE34

Balen. Maar had erger kunnen aflopen. Succes dus met oplossen van de schade (en bijkomen van de schrik lijkt me....)

Marcuz77

Dat is rot!! Hoop dat je de onderdelen voor de herbouw makkelijk kan vinden.

Integra


De schade bij daglicht:











Onderhuids is alles in takt:





Vanmorgen naar de sloop, daar aangekomen bleek dat het inderdaad een hele nette kap was, én in de kleur... echter heeft iets eerder een of andere kloothommel de kap zo weten te beschadigen, dat je er niets meer aan hebt  :(
Nog geen motorkap dus. Verder de hele dag weer aan het bellen geweest.... hoewel er 5000 van die auto's op de bult liggen, staan ze bijna allemaal zonder motorkap!


Nu een oproep: Als iemand een motorkap voor me weet.... óf als iemand een hok beschikbaar heeft met verwarming en een compressor waar ik zelf een kap zou kunnen spuiten, graag even melden!
Ben vanmiddag nog staande gehouden en heb een waarschuwing gehad dat als ze me nog een keer tegenkomen met deze schade, het kenteken ingenomen word....
Vanmiddag heb ik samen met een kameraad de boel zoveel mogelijk terug in model gebracht waardoor de speling op de motorkap nagenoeg weg is.
Hopelijk vind meneer agent dit voldoende.








Voor nu dus met spoed gezocht: Een nette 2000-2003 (Facelift) Motorkap, liefst donkerblauw, maar een andere kleur kan een optie zijn!