Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Terug van weggeweest......

Filluar nga Robbert, Shkurt 02, 2010, 06:44:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Robbert

Hallo allemaal!

Ik zal me even netjes voorstellen,

Ik ben Robbert 26 jaar, taxichauffeur/planner van beroep en woon samen met mijn vriendin Mayke in Valthermond "tussen Emmen en Stadskanaal". Ik sleutel graag hobbymatig aan auto,s en ben vaak buiten te vinden om in de tuin te werken of te klussen.

Ik rijd dagelijks in een Mitsubishi Galant 2.0 GTi 16V Hatchback van 1992. Mijn vriendin rijd momenteel in een mazda 626 2.0i 16V ook van 1992 "daar gaat wel verandering in komen hoor <!-- s:D --> :D <!-- s:D --> " het toeval wil dat beide wagens grijs metallic zijn en van hetzelfde bouwjaar. Ook staat er nog een Peugeot 309 1.6 automaat in de schorsing en een Massey Ferguson 35 "1958" in de garage die momenteel gerestaureerd word.

Ook ik ben lid op het forum van Galantfans maar omdat ik niet alleen Galant liefhebber ben, heb ik me hier ook aangemeld.


Coltje-Corine

#1
Welkom Robbert,

Blijf de neus van deze Galant errug gaaf vinden  :D

sp1046mhs1

#2
Welkom, leuk dat er nóg een 6G GTi-liefhebber zich hier meld!  8-)

Een Massey Ferguson 35 "1958"? Zoiets?


Lache!  :D

Robbert

#3
Citim nga: "sp1046mhs1"Welkom, leuk dat er nóg een 6G GTi-liefhebber zich hier meld!  8-)

Een Massey Ferguson 35 "1958"? Zoiets?


Lache!  :D

haha jah inderdaad zoiets! alleen de onze is completer " verlichting, stootbumper, hydrauliek etc etc" en iets anders uitgevoerd

Snipes

#4
Kom zelf ook maar net kijken hier, maar bij deze welkom ;)

sp1046mhs1

#5
Leuk, zo'n project. Is je doel om er ook werk- of hobby-gerelateerd wat mee te gaan doen, of meer voor show?  ;)

Robbert

#6
Citim nga: "sp1046mhs1"Leuk, zo'n project. Is je doel om er ook werk- of hobby-gerelateerd wat mee te gaan doen, of meer voor show?  ;)

Dankje! Ik heb hem voor de hobby, we hebben een grote tuin en leven in een landelijk gebied, dus zo afentoe komt het goed van pas Hij word ook wel eens ingezet om b.v ligusterhagen of boompjes te rooien, een dieselauto aan te slepen etc etc maar we gaan er ook mee naar oldtimer dagen als ie klaar is. :)

oooh trouwens, weet jij hoe je een bericht aan kunt passen?, ik heb me al een ongeluk lopen zoeken maar het is me een raadsel, op andere forums staat het wel aangegeven maar hier niet......ik heb het bij dit bericht inmiddels gevonden, maar je kunt blijkbaar naderhand niets meer veranderen? want dan staat er geen edit meer bij. ....raar

Groetjes Robbert

GTI-tje

#7
Hallo Robert wat leuk om jouw hier ook aan te treffen, ik heet je dan ook van harte welkom hier op het MOC forum. Wel gaaf 2 GTI-tjes hier op het forum en allebei grijs. Auto ziet er goed uit.

Mvg Hans (GTI-tje)

Robbert

#8
M,n Galant GTi is vorig weekend helemaal gepoetst/gepolijst door een prof. Ik was natuurlijk weer m,n digicam vergeten dus let niet op de kwaliteit van de foto,s :(  Het was zondag bloedheet dus veel drinken en regelmatig even een pauze, de laatste foto is de vakman die hem weer zo mooi heeft gekregen.


Evo driver

#9
heb je hem bij cees laten doen ??

Robbert

#10
Citim nga: "Evo driver"heb je hem bij cees laten doen ??

Hahahah nee Remco, deze jongen op de foto is een kameraad van me die altijd een eigen poetsbedrijf heeft gehad maar nu zelfstandig Hovenier is.

Evo driver

#11
Citim nga: "Robbert"
Citim nga: "Evo driver"heb je hem bij cees laten doen ??

Hahahah nee Remco, deze jongen op de foto is een kameraad van me die altijd een eigen poetsbedrijf heeft gehad maar nu zelfstandig Hovenier is.


Oww op het eerste gezicht leek hij er wel op maar hij ziet er weer shiny uit

GTI-tje

#12
Citim nga: "Robbert"M,n Galant GTi is vorig weekend helemaal gepoetst/gepolijst door een prof. Ik was natuurlijk weer m,n digicam vergeten dus let niet op de kwaliteit van de foto,s :(  Het was zondag bloedheet dus veel drinken en regelmatig even een pauze, de laatste foto is de vakman die hem weer zo mooi heeft gekregen.


Ziet er goed uit Robbert, compliment voor de poetsende tuinman  :lol:  :lol: , en nu de mijne nog. ;)  Ik moet er toch maar eens aan beginnen. Ik vind jouw GTi er toch ook nog bijzonder gaaf uit zien hoor, het blijven mooie auto's om te zien en in te rijden natuurlijk! 8-)  8-)  8-)

Grt Hans

Eclipse4Life

#13
Welkom hier!
Veel plezier op het forum!
Ennee Nette Galant hoor :D

Robbert

Hallo mensen.

Na enige tijd van afwezigheid door bijzonder nare omstandigheden ben ik weer zover dat ik weer tijd/zin heb om me weer bezig te houden met m,n grote hobby: Auto,s en dan met name Mitsu,s. Mijn Galant GTI die ik vorig jaar november heb aangeschaft en hier al veel op het forum over gesproken met jullie gaat helaas het veld ruimen.

De wagen bleek achteraf veel slechter te zijn dan in 1e instantie gedacht. De roestduivel had behoorlijk toegeslagen op de verborgen plaatsen en tevens is de koppeling en bak aan z,n eind na 292.000km op de teller, en het onderstel en de remmen hebben aandacht en reparatie nodig daar heeft de wagen gezien de KM stand totaal geen schuld aan en als de wagen onderhuids niet zo aangetast was dan had ik het zeker overwogen om hem te repareren. Ware het niet dat je eigenlijk aan alles merkt dat het een GTI is met bijna 3 ton, hij rijd niet lekker gesloten en is feitelijk gewoon af en toe aan vervanging dus ben ik genoodzaakt om een andere wagen te moeten kopen.

Financieel stelt het me ook niet in de gelegenheid gekke dingen te doen dus ik was opzoek naar een goede wagen met niet al te veel op de teller en het liefst wat kleiner. Ik heb inmiddels veel bekeken en gereden niet alleen maar Mitsu,s maar nog niets geschikts kunnen vinden. Ik heb een goede bedrijfszekere wagen nodig waar ik niet stad en land voor af hoef te reizen.

Vanmorgen kwam ik bij toeval een Galant 6G GLSi tegen die ik toevallig kenden en die ook nog op 15km van m,n huis staat. De wagen heeft frontschade en staat al een jaar stil maar is verder in goede staat zo te horen en heeft slechts 179.000 op de klok. Het is nog even afwachten of het doorgaat want ze zitten nog in twijfel of ie wel verkocht gaat worden. Zou ideaal zijn want dan kan ik mijn GTi gebruiken als donor wagen om de GLSi weer strak te krijgen.....word vervolgd...

Vriendelijke groet Robbert