Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Euronorm

Filluar nga caesar46, Shtator 30, 2010, 03:47:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

caesar46

Probleem; ik sta op het punt een mitsubishi berlina te kopen. 1800cc, benzine, bouwjaar 2001. Kenteken staat op Engeland, ik woon in Roemenie, en voor het invoeren van de auto moet ik de euronorm weten. Ik zocht veel, maar heb die niet ontdekt. De Euronorm samen met de co2 uitstoot zou nog meer licht werpen op de invoerkosten in roemenie.
vriendelijke groeten, Caesar.

Evo driver

#1
ken heel wat mitsubishi modellen maar deze geen idee heb je er een plaatje van ?

Jelle

#2
Zeg me ook niks eerlijk gezegd?  :oops:

NoOb? :geek:

Joeri

#3
ik ken het model ook niet
maar we leren graag bij  ;)

Chaoth

#4
Heb nog nooit van die auto gehoord en Google afbeeldingen geeft alleen maar hits van het merk Holden Commodore.

Jelle

#5
Blijft ook angstvallig stil..... :lol:

MiTsU

#6
Citim nga: "Jelle"Blijft ook angstvallig stil..... :lol:

Waarschijnlijk weer zo'n ééndagsvlieg die een vraagt stelt zonder zich fatsoenlijk voor te stellen.  :lol: Ik heb nooit geweten dat Ceasar in Roemenie woonde die kwam toch uit Rome hahaha  ;)

Jelle

#7
Citim nga: "MiTsU"
Citim nga: "Jelle"Blijft ook angstvallig stil..... :lol:

Waarschijnlijk weer zo'n ééndagsvlieg die een vraagt stelt zonder zich fatsoenlijk voor te stellen.  :lol: Ik heb nooit geweten dat Ceasar in Roemenie woonde die kwam toch uit Rome hahaha  ;)

Was waarschijnlijk op wereld tournee he!

MikeM

#8
In sommige landen is "berline" of aangepaste versies van dat woord een aanduiding voor een sedan.
Misschien bedoelt Caesar geen modelnaam.

Voor wat betreft de Euro normen lijkt het me geen al te ingewikkeld verhaal.
Zie Wikipedia.

Zou dan dus een Euro-3 zijn.

Voor Co2 is toch echt wat meer info nodig.

GHINO

#9
Citim nga: "MikeM"In sommige landen is "berline" of aangepaste versies van dat woord een aanduiding voor een sedan.
Misschien bedoelt Caesar geen modelnaam.

Voor wat betreft de Euro normen lijkt het me geen al te ingewikkeld verhaal.
Zie Wikipedia.

Zou dan dus een Euro-3 zijn.

Voor Co2 is toch echt wat meer info nodig.
wist wel dat sommige landen het aanduiden emt Limousine.

ga ook graag naar dat soort landen met mn galant :lol:

sp1046mhs1

#10
Mitsubishi Berlina lijkt mij de aanduiding voor gezinsauto? Zie namelijk met googlen sedans, maar ook stations...  :geek: