Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

SALL202 C.V. set inbouwen.

Filluar nga RC Power, Korrik 08, 2012, 03:58:17 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

RC Power

Ik heb in mijn auto CV met de sleutel zitten, alleen wil dit op de afstandsbediening hebben.
Daarom heb ik een setje hiervoor gekocht wat zeer makkelijk aan te sluiten moet zijn. Het gaat om onderstaand setje:

http://www.winparts.nl/390/interieur...it---2x-lt089-

Nu ben ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
Snap niet helemaal hoe het zo makkelijk aan te sluiten is en wil het graag in 1x goed erin hebben, klaar.

Je hebt dus het ontvangstkastje met antenne, aan dit kastje plug je de kabelboom vast en dan lopen er een hoop draden weg.
Ik heb over:
een kort wit en bruin kabeltje met ronde stekker (man)
een zwarte kabel met oog
een rode kabel
stuk verderop een bosje met blauw-wit-zwart-groen en bruine draad met ronde stekker (vrouw)
hele lange groene en blauwe stekker (2 om 2) met ronde stekkers (vrouw)

Wat moet ik nu aansluiten, aangezien er al cv inzit?
En waarop gaan die eerste korte witte en bruine?

Eagle1982

Het zou met dit setje kunnen, maar er zijn setjes op de markt voor uitbreiden van de CV met sleutel met afstandbediening.
Zelf heb ik al behoorlijk wat CV en alarm systemen ingebouwd.

Deze set is bedoeld voor wagens waar nog geen CV in zit, vandaar ook dat er servo's bijgeleverd zijn.
De module die nu in de wagen zit moet hier wel geschikt voor zijn, anders gaat het niet werken.

De blauwe en de groene draden zijn voedingen voor de Servo's.
De bruine, witte en zwarte draden zijn switch contacten van de gestuurde servo's, die doormiddel van de sleutel de unit aanstuurd om de rest van de servo's mee te laten schakelen.

De bruine en witte draad zouden voor aansturen van de richtingaanwijzers kunnen zijn. (maar daar zou ik even goed naar moeten kijken)

Deze set was een betere optie geweest voor je, en ook nog een stuk goedkoper.

RC Power

Welke set weet je zeker dat het mee gaat werken?

Deze kan ik gewoon terugbrengen dus geen probleem.

Maar het moet bij mij gewoon simpel werken.

Eagle1982

Een set die zeker zou moeten werken (mits fabriekaf geleverd zonder afstandbediening) is deze:

http://www.cargoods.nl/shop/deurvergrendeling/2474-centrale-deurvergrendeling-elegance/

Deze setjes bouw ik zelf ook regelmatig in.
En komt van dezelfde fabrikant als het setje wat je nu hebt.

RC Power

Wat is het artikelnummer van deze setjes dan?

En wat moet er allemaal aangesloten worden om het simpel werkend te krijgen?

Evo driver

Ey Denny

Het is heel simpel en vooral als je al cv op je auto hebt ! Je hoeft maar een paar draadjes aan te sluiten
- constand plus
- geschakeld plus
- massa
- open puls
- sluit puls
- knipperlichten

Die open en sluit pulsen kan je bij de etacs ecu vandaan tappen.  Zo te zien is het artikel nummer : CDL-RM-02

Gr. remco

xmingnetar

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting