« Laatste bericht door Keezx Gepost opGisteren om 08:39:53 pm »
Zoiets kan altijd wel, maar hoeveel werk wil je erin gaan steken? De mijne heeft zowel de strips als rails , de laatste zitten binnen de strips. Zitten er bij jou geen dopjes of zoiets naast strips, dan is het w.s. niet voorbereid.
« Laatste bericht door Keezx Gepost opGisteren om 08:30:47 pm »
Doorknippen kan misschien wel , maar ik zou het ook niet graag gaan uitproberen... Knullige engineering, dat je een sensor niet simpelweg buiten de auto kan vervangen...
« Laatste bericht door Holie2 Gepost opGisteren om 08:13:09 pm »
De sensor wel uiteraard maar de aansluiting loopt door de wielkasten naar binnen.Daar zit de stekker die hem verbind met de rest van het systeem. Ik neem aan dat ik niet het draadje kan doorknippen om de sensor te vervangen en dan weer met het oude draadje kan verbinden.( met een kikkertje )
« Laatste bericht door Keezx Gepost opGisteren om 07:05:07 pm »
Tja, ik heb heel veel auto's gehad die een bijgeluidje hadden bij het wegrijden, wat de oorzaak is kom je vaak pas achter in het stadium dat er echt wat aan gedaan moet worden... Kan zowel in koppeling of versnellingsbak zitten. Concreter is het niet te maken op grond van je beschrijving.
« Laatste bericht door RalphCZT Gepost opGisteren om 06:57:26 pm »
Hallo iedereen, ik heb sinds deze week een Colt CZT uit 2004 in het rood. Het ding rijd super en kan ook weinig slechte zeggen het enige wat ik merk is dat tijdens het opkomen in de 1 ik soms een geluidje hoor heel kort wat lijkt op zeuren/zoemen. Zodra ik eenmaal in z’n 1 zit hoor ik het geluid verder ook niet meer. Iemand een idee? Hij gaat deze week ook mee met een vriend die monteur is naar de garage maar vroeg me af of iemand dit toevallig herkent.
« Laatste bericht door Holie2 Gepost op september 26, 2023, 07:48:18 pm »
Ik ben bezig de sensoren te vervangen omdat er een foutmelding in m'n dashboard kwam.Voor is het gelukt maar achter heb ik een probleem.Ik krijg de bekleding er niet af aan de binnenkant.Vooral een ding wat denk ik voor het geleiden van de gordel is , geen idee hoe ik die eraf krijg.Het is een outlander van 2008