Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Pajero III 3.5 V6 benzine lang

Filluar nga Relina, Qershor 12, 2019, 01:02:16 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Relina

Hallo allemaal,
Nieuw op dit forum kom ik met de rede van mijn aanmelding. In de komende 3 tot 4 jaar wil ik een 4x4 gaan opbouwen om uiteindelijk lange reizen mee te gaan maken. Robuuster uitvoeren, daktent, spartaans koken enz. In de tussentijd wordt de auto wel dagelijks gebruikt. Afgelopen periode meerdere merken en uitvoering op het oog gehad maar steeds kom ik weer op de Pajero uit. Land Cruiser zou dan wel de top moeten zijn maar volgens mij lift de prijs van deze auto daar gelijk op mee. Zijn ze wel zoveel beter? Lees ook een en ander over verstopte oliezeefjes en te kleine oliekanalen. Nissan Patrol was ook nog en optie maar daar lees ik toch wat negatieve berichten over. USA en Engels heeft niet mijn voorkeur hoewel dit een onterecht beeld van mij kan zijn.
Wie kan en wil mij wat info geven over de geschiktheid van de Pajero. Het gaat dus om en benzine uitvoering met automaat van 15 jaar of ouder. Dit omdat ik nu nog mijn eigen bedrijf heb en hem zakelijk koop. Benzine i.v.m. kilometers en milieuzones. Wat zijn zoal aandachtspunten  en wie weet is er binnen dit platform wel iemand die er en te koop heeft.Bedankt alvast,Frank