Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Hallo!

Filluar nga skrieverke, Nentor 23, 2010, 09:37:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

skrieverke

Mijn naam is Erwin van der Wal, 50 jaar jong, en de trotse bezitter en berijder van een Colt 1200 GL uit 1980. Nog wel, want door
invaliditeit ben ik toe aan de aanschaf van een rolstoelauto. En dus is de geliefde Colt te koop. Helaas, want het is een bijzonder wagentje.

Ik heb gezien dat ik bij een ander onderwerp van dit forum mijn Colt aan kan prijzen in een advertentie, dus dat ga ik nu even doen.

Veel plezier met jullie Mitsubishi-hobby allemaal, en vriendelijke groet,
Erwin.

sp1046mhs1

#1
Erwin,

Een rolstoelauto. Al wat op het oog? Een Grandis ofzo... ;-)

Menno

GTI-tje

#2
Citim nga: "skrieverke"Mijn naam is Erwin van der Wal, 50 jaar jong, en de trotse bezitter en berijder van een Colt 1200 GL uit 1980. Nog wel, want door
invaliditeit ben ik toe aan de aanschaf van een rolstoelauto. En dus is de geliefde Colt te koop. Helaas, want het is een bijzonder wagentje.

Ik heb gezien dat ik bij een ander onderwerp van dit forum mijn Colt aan kan prijzen in een advertentie, dus dat ga ik nu even doen.

Veel plezier met jullie Mitsubishi-hobby allemaal, en vriendelijke groet,
Erwin.

Hallo Erwin,

Naar om te lezen dat je als trotse bezitter van een Colt 1200 GL door invaliditeit afscheid moet nemen van dit unieke karretje. toeval of niet; gisteravond zat ik weer even te speuren op het internet, en toen kwam ik een bruine Colt 1200 tegen op Speurders. Auto ziet er voor zijn jaren nog goed uit!!! Eens en te meer een bewijs van DGP.........................De Gestaalde Perfectie 8-)  8-)  :D  :D

Overigens de Colt 1200 GL is voormij geen onbekende, mijn zuster heeft zo'n Colt gehad, zijn daar ook verschillende keren mee naar Oostenrijk geweest, en dan orgeltje deed zijn werk zonder enig probleem, was ook een 4 bak. We zien je advertentie wel verschijnen hier op het forum, een forum van echte Mitsubishi-liefhebbers, of het nu oude of nieuwe Mitsubishi betreft, allemaal met dezelfde passie!!!!

Grt Hans (GTI-tje)

sp1046mhs1

#3
Citim nga: "GTI-tje"We zien je advertentie wel verschijnen hier op het forum

Hans, deze staat er al: viewtopic.php?f=33&t=6255  :ugeek:

 :lol:  ;-)

GTI-tje

#4
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "GTI-tje"We zien je advertentie wel verschijnen hier op het forum

Hans, deze staat er al: viewtopic.php?f=33&t=6255  :ugeek:

 :lol:  ;-)

Ik denk dat de berichten elkaar gekruist zijn, toen ik mijn reactie gaf stond het er nog niet op! Maar ik heb het intussen ook gelezen.

Robbert

#5
Welkom op het forum :)

Ik hoop dat de wagen een goed baasje krijgt. Jammer dat je hem moet verkopen maar je gezondheid gaat voor alles.
Mijn 1e wagen was dit type Colt, ook een 1.2 GL maar dan een goudkleurige uit 1981 HJ-33-YD het kenteken staat in m,n geheugen gegrifd :D  Ik had de Colt al gekocht toen ik 16 was. Ik had er voor gewerkt en gespaart en tot m,n 18e jaar heeft Pa erin gereden. Inmiddels ben ik 27 en ben ik 5 Mitsubishi,s verder :lol:  

Veel plezier hier op het forum en sterkte met je gezondheid.

Robbert