Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Newbie

Filluar nga geflater, Nentor 04, 2010, 12:46:31 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

geflater

Aangenaam.

Hier aangemeld wegens de aanschaf (de eerste Mitsu ever) van een Colt CZ5 1.5 met 74.000 km van 01-2007.
Wilden zuiniger en vooral jonger gaan rijden na een Renault 1.6 Scenic uit 1997 (nu 212.000).
Met de laatste erg verwend wegens zithoogte en een zuiniger tussenmaat zoals de Colt leek ons een goede optie,
temeer omdat andere luxe in deze auto vergelijkbaar is met de Scenic.

Hoop geen problemen te gaan ervaren de komende tijd, maar zal binnenkort toch al wat vragen hier op het forum
willen achterlaten.

Met vriendelijke groet,
GeFlater

Niels

#1
Hoi GeFlater,

Welkom hier en gefeliciteerd met je Colt (rijd zelf een 2008 1.1 Incharge in de lease). Goede auto's en zoals elke Mitsubishi zeeeeer betrouwbaar. Mitsubishi is een merk wat algemeen als betrouwbaarder bekend staat dan Renault (met name elektronica), dus dat zou goed moeten zitten. Van de andere kant kun je natuurlijk een keer pech hebben (blijft techniek.......) en is het maar net hoe een vorige eigenaar met de auto is omgegaan. Kan wel zijn, dat je de Renault net wat comfortabeler vindt.

Mijn Galant 2003 heeft zich bewezen als zeer betrouwbaar, maar qua lakwerk is het wat minder. In de motorruimte en bij de linker achterstijl is roestvorming zichtbaar. Ik weet niet of de lakken van de Colt beter zijn, maar ik hoop van wel.

Hoe dan ook: veel plezier met de Colt!

Joeri

#2
de colt zal zeker harder opgehangen zijn dan je voorganger
voor de rest ervaar ik het als een zeer aangename wagen waar ik al veel plezierige km's mee gemaakt heb
moest je iets merken dat niet goed is, gooi hier eens een balletje op, dan kunnen we je vast helpen ;)

geflater

#3
Bedankt voor de reacties.
Hier een paar plaatjes (zonnedakje helaas niet zichtbaar).

Met vriendelijke groet,
GeFlater