Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen + vraag

Filluar nga Anonymous, Tetor 30, 2007, 09:00:45 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

Hallow mensen!

ik ben hier nog nooit geweest maar ik ben van plan om een Colt uit 92 voor mn vriendin te kopen..
Of een andere Colt mocht deze niet goed zijn..
Ik laat hier even wat gegevens er van zien en wil graag jullie mening :)

http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=4671364&sprid=82338368&cache=no

Naar mijn idee ziet hij er goed uit.. Behalve dat er nog wel een spoilertje en andere velgjes onder zouden moeten :)

Alvast bedankt voor de reacties..

Anonymous

#1
Ja auto ziet er zo op het eerste gezicht goed en netjes uit. Ik vind de prijs echter te hoog, immers we spreken toch over een auto van 15 jaar oud. Onlangs heeft mijn zoon voor zijn vriendin ook een Colt gekocht van hetzelfde bouwjaar, met 118.000 km op de teller en een nieuwe apk, voor een bedrag van 950 euro, deze auto was zowel van binnen als van buiten in voortreffelijke staat. Overigens de Colt is een probleemloze auto, als hij regelmatig zijn reguliere onderhoudbeurtjes krijgt heb je er veel plezier van. Zit het onderhoudsboekje erbij, en klopt de km stand, kunnen ze zo voor je uitdraaien, succes.

Anonymous

#2
Bedankt voor je reactie.. Ik ga 1 dezer dagen eens kijken bij de Colt.. en kijken wat ze van de prijs afhalen.. Want als ik jou mag geloven dan kan deze ook wel onder de duizend euro weg..

Anonymous

#3
Ik denk dat een prijs zo rond de 1000 of iets meer euro een rieele prijs is, hangt natuurlijk ook af van de staat waarin de auto verkeerd, en als het bij een bedrijf is, dan ligt de prijs toch altijd hoger. Mijn zoon heeft de Colt gekocht  bij een particulier en zijn vriendin is er bijzonder tevreden over, daar zaten ook alle boekjes bij, de verkoper heeft hem op ons verzoek een nieuwe APK laten uitvoeren.  

Grt Hans (GTI-tje)

Eclipse4Life

#4
Hey welkom
Ben benieuwd hoe de Colt eruit ziet nadat de velgen en spoiler erop zitten
Greetz