Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen dan maar

Filluar nga Colt.15, Shtator 21, 2007, 10:54:38 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Colt.15

#30
dat ik dit wagentje voor 50 euro heb gekocht
weliswaar met 271.000 op de klok (inmiddels 273.500).
hier en daar een beetje roest, een scheurtje in de bestuurdersstoel, en een lekke uitlaat
zoals je op de foto kunt zien heb ik al stoelhoezen erover gedaan en de uitlaat heb ik gewoon dichtgesmeerd met Gun Gum, die roest maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik een keertje tijd teveel heb las ik er wel een plaatje overheen.

Anonymous

#31
50 euries man, dan is toch voor niks? Dat ben je al kwijt aan een paar liter motorolie! Dit zijn nu echt van de Coltjes waar je als je handig bent, nog zo iets leuks van kunt maken, en ik vind je Colt zo op het plaatje er best nog wel goed uitzien, zal best goed komen!

sp1046mhs1

#32
Zelfde auto als ik vroeger had! Ontbrak alléén airco & electrische ramen.  ;)

Heb nog geregeld heimwee naar mijn YH-15-GX...  :cry:


Kenteken bestaat niet meer, hoor!  :ugeek:  Is beetje to-to...  :shock:

Colt.15

#33
ik heb op de sloop al het een en het ander gehaald,
1 hoedenplank, die zat er niet in
2 hoofdsteunen voor op de achterbank, waren niet aanwezig toen ik de auto kocht
1 wieldop
krik en reservewiel
middenconsole bakje(klepje was afgebroken)
digitaal klokje

hier in venlo op de sloop staan er 4 C50's
1 EL wit
2 GL allebei blauw
1 GLi grijs
en een lancer 1.5 GLXi van hetzelfde type wit

alles bij elkaar was ik 20 euro kwijt voor alle onderdelen.

sp1046mhs1

#34
Citim nga: "Colt.15"alles bij elkaar was ik 20 euro kwijt voor alle onderdelen.
Dat heb je netjes gedaan!  ;)

Blue Eclipse

#35
Dat heb je zeker goed gedaan. Die onderdelen voor zo'n prijsje. Is echt een koopje om het zomaar te zeggen. :)

Super Top

#36
Zow! 180 op de teller en de tom tom? Ik test mijn Colt GLXi ook wel eens uit. Maar kom doorgaans niet boven de 172 op de teller (wijkt boven de 100 zo'n 10km/u af) heb nog niet gemeten met gps. Heb 1x de 180 aangetikt op de teller. Misschien komt het omdat ik een motorstoring heb die ik er niet uit krijg. Al eens uit laten lezen, defecte sensor vervangen, maar nu gaat weer steeds het engine check lampje branden.

Dat is wel gaaf een C50 mét airco die zie je niet veel. Lijkt me wel uniek om het er in te hebben zijn er weinig geleverd met airco. Ik doe het wel met mijn 2 dakramen van mijn Super Top dak.  8-)

En dat allemaal voor 50 euro?!?!? :o  Laat mij het de volgende keer even weten wanneer er weer zoiets te koop staat. ;)  :D

Echt een leuke wagen. En C50, en GLXi, en donkerblauw. Wat wil je nu nog meer? (behalve een Super Top dak ;) )

Heel veel rijplezier toegewenst, een mede donkerblauwe C50 Colt GLXi rijder.

Super Top
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Colt.15

#37
dat kan veel oorzaken hebben dat ie de 180 echte niet haalt,
andere bandenmaat (ik heb 175/70/13)
het supertop dak zorgt waarschijnlijk voor iets meer luchtweerstand
spatlappen(hogere luchtweerstand)
windje mee of tegen(kan al zo 5km/h schelen)
soort wegdek(ik heb de top gehaald in duitsland op betonplaten die minder weerstand hebben als gewoon nederlands asfalt.

maar ik tik de 180 niet regelmatig aan, da's niet goed voor de motor ik blijf meestal 20km/h onder de top, dus da ga ik hier in NL 120/130 en in DUI 150/160

bij mij gaat ook regelmatig het lampje check engine branden, maar dat komt waarschijnlijk omdat er in het uitlaatspruitstuk een klein gaatje zit waardoor de lambdasonde verkeerde waardes krijgt.

Colt.15

#38
even een kleine update,

ik ben met de colt 2 weken weg geweest naar Iksha, een klein plaatsje 150 km boven moskou, op familiebezoek.

we hebben in 2 weken tijd meer als 6000 km afgelegd, zelfs bij -35 was sleutel omdraaien en meteen starten.
het enige wat ik aan de auto heb moeten doen is een vaatje ruitensproeiervloeistof bijvullen.
foto's komen later aangezien ik nog geen tijd heb gehad om uit te pakken.

de 300.000 km zal ook geen enkel probleem worden denk ik.

er staat nu 286.780 km op de klok, en er komt iedere week meer als 800km bij dus het gaat al hard.

GHINO

#39
Wrom niet meteen op de sloop ene uitlaat mee genomen?
betaal je 10 a 15,- en je bent meteenvan het lekke gezeur af :mrgreen:

Eclipse4Life

#40
Hey welkombij de echte Mitsubishi kenners hierzo :P
Vind het ook dolkomisch hoe je de BMW niets vind en de Mitsubishi helemaal te gek vind haha
Suc6
Greetz