Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

1992 Eclipse GS

Filluar nga 4Koen63, Prill 04, 2016, 05:03:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Leo

aardig wat kilometers, circuit rijden blijft leuk en betaalbaar via vrijrijden :)

4Koen63

Zeker weten! Het leukste tijdverdrijf met kleren aan ;D


En inderdaad goed te betalen. (Remmen en banden niet meegeteld :D )

4Koen63


EnnoE34


4Koen63

Dit is next:





Van de eerste eigenaar. Afgelopen 12 jaar binnen stilgestaan. Werkelijk géén roest!
Vorige week APK goedgekeurd met steekproef, zonder reparatiepunten.
4 nieuwe banden eronder (de ouwe waren uiteraard vierkant) en gaan.


Ondertussen op m'n gemakje verder met mijn Eagle Talon project.

Laser RS

Leuke 'F' Koen!
Kom d'r maar es eentje tegen.
Gelukkig heb je de klapkoplampen nog  ;D

4Koen63

Je ziet ze steeds minder ja! En deze al helemaal, want de mijne is roestvrij :D

4Koen63

Inmiddels al een hele tijd geleden, maar ik heb half augustus de 323F weer verkocht.
De auto was toch een beetje saai. Maargoed, ik heb er eentje gehad. Kunnen we dat ook weer afstrepen van het lijstje. Ik blijf het wel een coole, old-school verschijning vinden. En heel veel goedkoper dan met zo'n auto kun je bijna niet rijden!


Dankzij de lage onkosten van de 323F een Lexus aan kunnen schaffen. Compleet tegenovergestelde van de Mazda.





Heerlijke auto waar werkelijk waar alles op zit. Climate control, cruise control, elektrisch vollederen interieur, Pioneer kleurentouchscreen radio met bluetooth, Europa navi en een achteruitrijcamera, beeldschermen in de hoofdsteunen en ga zo maar door..


Maar helaas moet deze auto ook weer weg. Mijn Eagle Talon is bijna klaar en ik heb de centen nodig om de puntjes op de i te zetten. Tegen de tijd dat mijn Talon helemaal "af" is (RDW omgekeurd en APK goedgekeurd) zal ik hierover schrijven op het forum.