Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Colt - Cyborg Mivec

Filluar nga Ukkie, Nentor 30, 2011, 08:14:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Ukkie

Haha ja zoiets.. Een drug waar je niet vanaf kunt blijven :P

Ukkie

nieuwe update..
spatlappen onder de auto gezet

eergister de auto even gewasseen heeft blijkbaar een steentje of wat zand in de doek gezeten want de rechterkant zit onder de krassen. zelfs zo erg dat de lak ervanaf is en je het witte al kunt zien.. dus nu bedenken wat ik nu zal doen.. :(

vorige week op school ook al een gast zn auto 20 cm naast mijntes geparkeerd.. en zit der nu dus een deuk in mn auto door die ander zn deur.. allemaal heel erg leuk en aardig zo.. zit me nog niet echt mee :p

Chaoth

Kenteken opgeschreven en foto gemaakt? Dan is een ritje naar politie zo gedaan hoor ;)

Ukkie

ja das et leuke nou juist, in al mn woede ben ik dat helemaal vergeten, had ook nogal haast eigenlijk maar goed. heb n schop tegen zn wiel gegeven in het midden daar moet ik het mee doen :p
weet iemand wat het ongeveer gaat kosten om mn auto over te laten spuiten? zat te kijken zo rond de 1000 euro.. leukste zou zijn dat t nog goedkoper kan..

Chaoth

Hele auto of alleen het beschadigde deel?

Hele auto kost je toch wel tussen de 2000 en 3000 euro :)

Ukkie

t liefst hele auto, maar zoveel heb ik er nou ook weer niet voor over.. dus misschien dat ik alleen t beschadigde doe maar dat zou ik dan evt. zelf ook kunnen..

Eclipse2G

scheelt dat het een colt is maar spuitwerk is duur!
al mijn spuitwerk was ook niet goedkoop en dan was het nog een bekende...

Ukkie

nou mensen, ik zal morgen even op wintersport, ook voor t eerst dus hoop dat ik beide voeten nog heb anders kan ik t gas niet meer indrukken:P zal ook zo stom lijken.
haha
hoop dat na deze week ik mn sportstuur en pook binnen heb:) kyke we dan even verder


Ukkie

en zal ik mij dan ook aanmelden bij de MOC club:p

Ukkie

speciaal voor spacestar!
:P





Space Star 1.6

 :D

Ziet er goed uit  8)

heeft t niet geregent ? :P

Ukkie

haha ja he! de voorsten heb ik zelf gemaakt, gaan der na de winter denk ik weer af. had ik voor t zout maar uiteindelijk heeft de winter niet veel effect gehad hier..:p

nee t regent nog steeds niet, daar nog wel altijd?:p

Ukkie

oh en trouwens op beide fotos kun je zien waar de auto staat. waar die audi in staat komt mijntes over een week te staan. op de andere foto is de loods te zien, deur staat er van open :p

Space Star 1.6

het regent hier nog steeds :D

Ik heb ook oringele spatlappen maar gewoon zwart en plastic  :D  ben van plan achter spatlap mitsubishi sticker plakken  :P

Ukkie

aha, ja zat er aan te denken voor zwart rubber te doen, vond de sparco's toch aardig prijzig voor een spatlap:p heb dus zelf maar iets gemaakt van plastic xd van veraf is het aan te zien maar van dichtbij denk je wtf moet dat daar:p