Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Onderhoud en opspacen

Filluar nga koos74, Korrik 06, 2014, 02:49:52 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

koos74

Hallo mensen.
Ik rijd nog steeds met veel plezier in mijn Spacewagon 2.4 GDI. Maar hij had groot onderhoud nodig. Dus heb ik een nieuwe distrubutie gemonteerd gelijk waterpomp gedaan 8)  Had mijn lesje wel geleerd bij de vorige die ik had dat was ook spacewagon maar model ervoor. Ook het inlaat traject is schoongemaakt met de zogenaamde walnotenbehandeling. Want het was zwaar vervuild allemaal de vorige eigenaar heeft altijd ron 95 getankt ipv ron 98. Gelijk bougies vervangen jesus wat zijn die krengen duur. Multi snaren ook vervangen motorolie, bakolie, stuurbekrachtiging en ook remvloeistof. Remblokken voor waren ook aan de beurt. Bijna nieuwe auto. Maar hij loopt nu stuk beter mooi regelmatig. Hij had altijd dat stationair schommelde als airco en alle stroomverbruikers aan stonden maar dat is nu minimaal geworden. Vond hem nog niet space genoeg dus heb ik alle dashboard lam[size=78%]pjes vervangen voor helder witte LED's wat mooi effect geeft. Ik kwam tot ontdekking dat er ook nog GDI lampje bestond wist ik niet eens [/size] ::)  maar daar ook helder witte LED in gedaan. Heb dagrijverlichting gemonteerd en helder witte SMD LED's in de stadslichten gedaan. en om het af temaken 6000K Bi-xenon in koplamen gedaan. Dus nu vind ik hem wat spacer. Groet Koos74

koos74

Hier wat foto's van resultaat dashboard . en Dagrijvelichting . En LED's Stadslichten . En nog Xenon . Groet koos74