Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Cruise Controle

Filluar nga Busje, Dhjetor 18, 2013, 08:50:27 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Busje

Voor deze Space Star had ik Skoda Fabia Combi Greenline 1.2 TDI, een belasting vrij dieseltje.
Ik heb 15 jaar Skoda gereden, 4 modellen, Octavia 1, Fabia Combi 1, Roomster 1, En de laatste een Fabia combi 2. Op de Octavia na hadden deze auto's allemaal cruise controle. En dat mis ik nu, moet nu zelf gas geven en opletten dat het niet te snel gaat.
Even antwoord geven op de vraag van Talldino@
Het is mijn eerste automaat, en 'kleine auto'. Ik kan niet anders zeggen dat ondanks de scepsis in het begin, het autootje me geweldig bevalt. Het rijdt fijn, is pittig, zuinig eerste tank 1 op 16.8. Ga je tanken, er brandde immers nog maar een blokje, gaat er met pijn en moeite 23.5 liter in. Ik tank in Duitsland, is het € 36,--, en kun je weer 400 km. Daar wordt je toch vrolijk van.
Het licht gaat vanzelf aan als het nodig is, het zelfde voor de ruitenwissers, het geeft een enorm lux gevoel. Een geweldig goed start en stopsysteem. Het ziet er van binnen leuk uit, is niet zo saai zwart en grijs als in de Skoda.
Er zijn ook zaken die mij tegenvallen, zoals de bediening boardcomputer, meteen dat gepiep als je de gordel nog niet om hebt, geen CC, geen verlichting in de selectieschuif van de automaat. Dat zijn kleinigheidjes, moet ik nog aan wennen.
Op de stalen velgen heb ik winterbanden laten monteren door de dealer, Vredestein Snowtrac 3. Nu heb ik 4 zomerbanden 'over'. Daar heb ik 4 LM velgen voor besteld.  Rondell Speed 01 in de standaard maat 14" anders passen de banden niet. Het is een 8 spaaks velg ziet er robuust uit, hoop dat het leuk staat onder de zwarte Space Star.