Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Dikke vette ster in de voorruit

Filluar nga glasman, Dhjetor 12, 2013, 09:51:16 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

glasman

Heb ik weer :-[ , ff nieuwe ruitenwisserbladen op de space maken.

Vliegt me de houder uit mijn hand, PATS dikke vette ster in de voorruit >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( >:( >:( >:( >:(

ff de verzpolis nakijken  >:( >:( >:( :( :( :(  niet voor ruitschade verz :'( :'( :'( :'(

Her en der zoeken op het net wat de kosten zijn, variable van 125 euro tot 275 euro.

Dure wisserbladen :P

Ga zaterdag bij de slopert kijken wat de voorruiten daar kosten.

En dan op een beetje warme dag het zelf maar eens proberen.

Space Star 1.6

Ik zou niet zelf ruit vervangen. Gewoon laten doen bij carglass ofzo. Ik denk wel dat onder 150 euro ligt.

Chaoth

Autoruit laten vervangen. Veelal maakt de voorruit deel uit van de stevigheid van de constructie. Is niet iets dat je zomaar even doet.

Als ik wisserbladen loshaal, doe ik dit altijd zo dicht mogelijk bij het ruit om dergelijke ongelukjes te voorkomen. Erg vervelend :(

4Koen63

Als je de wisserbladen loshaalt van je auto is het ook verstandiger om de wisserarm op je ruit te "leggen" terwijl je de nieuwe wissers (uit)pakt of wat dan ook.. :)

Space Star 1.6


glasman

Ik ben er een beetje van bijgekomen, maar ik baaaaaaaaaal nog steeds.


Offe   wil het niet ::)


Maar ja, ??? [size=78%] tis niet anders[/size]

4Koen63

Dat gaat niet helpen Davey, denk ik. Die wisserarm knalt met een behoorlijke veerkracht terug :P

Space Star 1.6

Zulle we testen?  :D eerst jouw auto haha :P

4Koen63


Busje

Citim nga: Chaoth ne Dhjetor 13, 2013, 08:17:31 MD
Autoruit laten vervangen. Veelal maakt de voorruit deel uit van de stevigheid van de constructie. Is niet iets dat je zomaar even doet.
Dat niet alleen, je weet als onervaren "ruitmonteur" ook niet hoeveel lijm je nodig hebt. Te veel wordt ook een kliederboel, en te weinig kan tot lekkage leiden.
In deze situatie is laten doen dan echt het goedkoopste.

roy94

Gewoon even je verzekering bellen of hun afspraken hebben met bedrijven die ruiten repareren (carglass, een lokaal bedrijf etc)
Ik was er ook niet voor verzekerd en een gehele nieuwe vooruit+plaatsen kostte mij €67.50 (Carglass(normaal €420,-!))