Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuwe FTO eigenaar....

Filluar nga MiTsU, Shkurt 01, 2013, 09:43:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MiTsU

Ik ben geen nieuw member van het forum maar sinds vandaag wel de eigenaar van een FTO. Het is de FTO van ronfto die hier op het forum wel bekend is. Nog geen nieuwe foto's, beetje donker buiten op het moment, daarom ff wat pics en info van het topic van ronfto. Nog geen veranderplannen maar wie weet in de toekomst... Eerst ff wennen aan een rechtsgestuurde auto  :P

Mitsubishi FTO GPX 2.0 V6 Mivec (1996)

Elektrische ramen
elektrische spiegels (inklapbaar)
Verstelbare stoelen
Climate control
Handgeschakelde 5 bak

Volledige RVS uitlaat (orginele kat aanwezig)
Apexi Open filter
18 inch team dynamics velgen



Kurd024

Veel veilige kms toegewenst !

Prowler

Naice!

Congrats met je nieuwe wagen enne... Het rechts rijden went sneller dan je denkt ;)...

4Koen63

Nice, proficiat met de aanwinst :)


Succes ermee en heel veel plezier ervan!

Evo driver

Gefeliciteerd gozer !!!!! Ennehh we houden contact :D

shaolin53

Gefeliciteerd joh, wens je er heel veel plezier mee maar als ik mezelf bekijk moet dat zeker goed komen  ;)
En idd  wat Prowler zegt, dat rechts rijden zit er zo in..... en dan wil je niet meer anders haha

Chaoth

Veel plezier met de FTO!

Heb je een goede auto aan dacht ik zo ;)

MiTsU

Nou de dag begon vandaag niet bepaald geweldig. FF de FTO van stal gehaald, slaat de motor af en gewoon niet meer willen starten  >:( ANWB er bij gehaald, startmotor overleden  :'( FTO weer op stal en nu maar kijken hoe we dit op kunnen lossen.

KissMyExhaust

Zou ik ff contact opnemen met ron.. Beetje raar! Succes

GHINO

hopelijk snel opgelost en daarna vele plezierige KMers ermee 8)

MiTsU

#10
De startmotor gaat aangepakt worden dan kunnen we daarna op pad met de FTO.

ronfto

Inderdaad erg vervelend en teleurstellend ,had dit dan ook niet verwacht ??? succes ermee  ;)
Het spul komt jou kant op :)

MiTsU

#12
De FTO is opgehaald en de startmotor ligt inmiddels uit elkaar. Er is behoorlijke schade aan de startmotor. Eén van de koolstofborstels is helemaal verbrand en de magneten zijn ook kapot. Het reviseren zal niet goedkoop zijn maar het alternatief is een hele nieuwe startmotor.

Prowler

Klote om te horen dat je nu al problemen hebt met je FTO :(. Bij mij was enige tijd gelee ook de startmotor defect, maar gelukkig hadden R&R deze kunnen reviseren.

Hopelijk dat dit het enige probleem blijft en je snel kan genieten van je FTO!

MiTsU

#14
@Prowler: dat heb ik gezien. Jouw startmotor zal helemaal vol olie, dat is bij mij niet het geval maar er is wel een hoop beschadigd helaas. Gelukkig heb jij handige vrienden  ;)

Ik zie trouwens dat jouw koplampen mooi helder zijn. Heb je daar iets aan laten doen dat ze zo mooi zijn (polijsten? vervangen?) Die van mijn FTO zijn behoorlijk dof.