Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuwe FTO eigenaar....

Filluar nga MiTsU, Shkurt 01, 2013, 09:43:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Prowler

Mijn koplampen zijn nog steeds de orginele en zitter er al bijna 19 jaar in. Het enige wat ik er mee heb gedaan, is af en toe schoonmaken met glassex & af een toe een klein waxlaagje erop doen ;).


IK weet wel dat dit een "kwaaltje" van de FTO is, want ik heb het al bij meerdere FTO's hier gezien.
Polijsten is zeker iets wat je kan proberen, bekijk dit namelijk maar:
http://www.createforum.com/ftoconz/viewtopic.php?t=76&mforum=ftoconz


Het is dus iets wat zeker met polijsten op te lossen is ;)...

MiTsU

#16
De startmotor is inmiddels gereviseerd dus we kunnen weer starten  :) er was nog een ander klein probleem en dat is het niet stationair willen lopen bij een koude start. Na veel zoekwerk is de oorzaak gevonden: de stappenmotor. Die was pas vervangen dus daar werd de oorzaak niet gelijk in gezocht maar met een andere stappenmotor loopt de FTO wel mooi stationair. Helaas is de stelschroef van het gasklephuis dol gedraaid dus ook die moet vervangen worden. Wat een ellende.... en ik maar denken dat Mitsubishi zulke betrouwbare auto's maakte  :P

4Koen63

Doen ze ook, alleen zijn er heel veel eigenaren van zulke auto's die er geen zak verstand van hebben.

MiTsU

Ik ga maar een project pagina starten want er is nog een hoop te doen om de FTO technisch helemaal in orde te krijgen. Hebben andere misschien ook nog wat aan...

Evo driver

Verdorie dat werd een keer tijd man !