Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

kabel trekken naar interieur.

Filluar nga Willyv, Qershor 02, 2011, 10:51:32 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Willyv

ik wil mijn constante spanning, die nu van de batterij via de bodem rechtstreeks naar de trekhaak gaat, bedienen met een schakelaar in het dashbord. Ik moet een kabel trekken vanaan de zekering constante spanning, is een extra aangebrachte net naast de batterij, door de doorgang van de hoofdkabelbaan, ik krijg de kabel er slechts 10cm in, blijkbaar is er ergens iets dat hem tegenhoudt. iemand een eenvoudig trukje om de kabel er door te halen?

robsel

#1
 Ik dacht dat bij de Outlander een kabeldoorvoer het beste ging door  achter het dashboard kastje een kabel naar het motor compartiment door te trekken. Daar is de beste mogelijkheid volgens mij om een kabel door te trekken. Is ook simpel te doen de klep van het handschoenenkastje haal jer er eenvoudig zonder gereedschap uit!
Zie foto ........

gr.




Rückfahrkamera Outlander 2011-04-03 110.jpg

Evo driver

Juist en aan de linker kant zit het zelfde alleen kan je hem langs je motorkap kabel naar binnen leggen. Haal wel voor beide doorvoeringen even de pvc wielkuip er uit dat zit met een paar klemmentejs vast geklikt. Dan kan je netjes de boel ook weer afdichten zoniet dan heb je kans op waterlekage.

gr. remco

Willyv

dit is weeral nuttige info, bedankt mannen van het forum.
ik probeer dit even uit.

Willyv

hey allen, vandaag breng ik jullie op de hoogte dat het gelukt is. Ja, heeft even geduurd maar er zijn nog andere zaken in het leven dan klussen aan de wagen. Huisje schilderen bvb. omdat ik toch moest wachten tot alles droog was, even vlug de wielbekleding Links er uit gehaald en via het rubberkapje van de motorkapkabel de kabel naar binnen gelegd. Met andere wooden project klaar en gelukt. Met dank aan het forum voor de hulp. toch leuk mekaar helpen.

Evo driver

Daar zijn we toch voor :D. Maar ik hoop wel dat je het rubbertje even goed afgekit hebt voordat je hem weer dichtgebouwd hebt ivm eventuele waterlekkage ?