Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Outlander Belgische uitvoering

Filluar nga Willyv, Nentor 24, 2010, 09:15:26 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Willyv

Hoy, sinds donderdag rijd ik met mijn nieuwe outlander rond een 2.2 diesel met 140pk, in België is dit belastingvriendelijk. Na jaren met een Nissan  :lol: en de vorige een OPEL  :twisted: eindelijk terug een Mitsu. In 1977 had ik een Lancer 1400 :P , daarna een galant 2.3D in 1980, als 2de toen en Colt met 8vitesse vooruit en 2 achteruit :mrgreen: . de galant had op 8jaar 260000km en is weggegaan met de originele achterrem. Nu maar hopen dat de outlander het even goed doet.

Dj

#1
Welkom hier :)

Willyv

bij deze hou ik jullie graag op de hoogte. deze wagen is nu 1jaar oud, 26000km op de teller en alles is perfect, een machtig machientje.

robsel

Beste Willyv,
Absoluut een Goede keus, ga je echt heel veel plezier van krijgen van deze Outlander !
Hoezo belasting vriendelijk in Belgie? Zijn dat geen algemene Europese regels die gelden voor schone auto's?
gr

Willyv

Robsel.
de 2.2 Diesel bij jullie heeft 177pk, bij ons 140 omdat hij anders te duur wordt, wij betalen taks op onze fiscale PK.
dus neen is niet in elk land hetzelfde.