Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Welke velgen hebben jullie???

Filluar nga Alfredo, Dhjetor 03, 2019, 09:13:41 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Alfredo

Hoi Hoi clubleden.


Welke velgen en banden hebben jullie op je ASX liggen?


Ben erg benieuwd.


Grt Alfredo
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Stephan

Bij ons zitten de standaard licht metalen wielen er onder (17 inch).


Ik heb wel eens getwijfeld om er andere (18 inch?) wielen onder te leggen, maar uiteindelijk toch niet gedaan.

Mijn huidige banden zijn van Vredestein. Niet mijn voorkeur, maar ik zat een jaar geleden met een klapband en moest toen vrij plots kiezen voor een andere set banden. Deze waren op dat moment het meest interessant.
Vanwaar de vraag?

Alfredo

Stephan,

Ik had er ook standaard velgen onder 215x70x16inch.
Was aan het zoeken naar 18inch, maar wat ga je kopen, er zijn zoveel soorten en prijzen.
Nu heb ik de velgen verkocht en ook andere er onder gegooid.
Kwam op internet ASX/OUTLANDER velgen tegen, deze waren in nieuwstaat

Grt Alfred
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Goosman

18inch zwart/gepolijst. Volgens mij van Dezent. Lagen er al op toen wij de ASX kochten, maar ik ben geen fan. Die gepolijste vlakken oxyderen bij de minste beschadiging, ziet er niet uit.

Alfredo

Citim nga: Goosman ne Dhjetor 24, 2019, 12:28:02 MD
18inch zwart/gepolijst. Volgens mij van Dezent. Lagen er al op toen wij de ASX kochten, maar ik ben geen fan. Die gepolijste vlakken oxyderen bij de minste beschadiging, ziet er niet uit.




Welke optie heb jij dan genomen

ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Goosman

Citim nga: Alfredo ne Dhjetor 24, 2019, 01:13:43 MD


Welke optie heb jij dan genomen
Ze liggen er nog gewoon onder, maar mooi is het niet meer