Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Opzeggen account MOC

Filluar nga GTI-tje, Gusht 14, 2013, 07:41:32 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

GTI-tje

Beste Mitsubishi liefhebbers,


Met een kleine onderbreking ben ik al weer een aantal jaren lid van dit forum, echter de laatste 2 jaar ben ik niet of nauwelijks nog betrokken bij het forum. Het MOC avontuur begon toen ik onverwachts een unieke 6G Galant GTI kon kopen, en kennis maakte met o.a. Mark Sanne ook een echte 6G liefhebber. In die tijd bezaten wij ook een Mitsubishi 3000GT, en voor het dagelijks gebruik een SpaceWagon 2.4 GDI. Intussen is er veel veranderd, ik kreeg problemen met mijn gezondheid, maatschappelijke problemen o.a. het ontslag van mijn vrouw. Door dit alles ontbrak nog de motivatie om actief te zijn op het forum. Dit heeft mij doen besluiten  om de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit forum te verzoeken mijn account de de-activeren. Het boeit me niet meer, de GTI/X is verkocht aan Robbert, hier een bekende op het forum, de 3000GT is verkocht alsmede onze SpaceWagon 2.4 GDI, alwaar nu een van mijn jongens met veel plezier in rijdt. Het forum is voormij een gesloten boek.


Ik wens iedereen het allerbeste met zijn of haar Mitsubishi hobby. Ook wil ik de verantwoordelijke mensen van het MOC bedanken voor het vertrouwen, ook toen het door omstandigheden wat minder ging en ik tijdelijk niet actief mocht zijn op het forum. De jeugd heeft de toekomst zeggen ze wel eens, volgend jaar zal een bijzonder jaar worden, immers dan hoop ik 65 jaar te worden en ga ik met pensioen, in datzelfde jaar hoop ik de 40 jaar huwelijkse trouw vol te kunnen maken samen met mijn vrouw Loes.


Ik ben het merk Mitsubishi altijd trouw gebleven, in 1977 overgestapt van Ford naar het Japanse merk Mitsubishi, vele nieuwe en goede 2e hands Mitsu's gereden. Op dit moment rijden we in een SpaceStar en daar zijn we dik tevreden mee, het is allemaal wat minder geworden, maar wij zijn er blij mee. Onze SpaceStar brengt ons zonder problemen van A naar B waaronder Dwingeloo waar we onze caravan hebben staan. We hopen de komende jaren daar nog vele jaren te kunnen genieten samen met onze trouwe honden Joy en Tico van het prachtige natuurschoon en de stilte van de provincie Drenthe.


Ik wil mijn account laten de-activeren per 1 september 2013, het gaat jullie alle goed!!!


Mvg Hans (GTI-tje)


4Koen63

Hallo Hans


Best logisch dat je op zo'n leeftijd en naar zo'n "historie" stopt met de hobby.
Het is ooit gewoon een keer genoeg geweest.


Heb je nooit in het echt gesproken ofzo maar ik was wel helemaal gek van je 3000GT. Ooit hoop ik zelf ook in zo'n pracht sportwagen te rijden.


Geniet van je pensioen en maak er een knalfeest van op je 40ste trouwdag!


Greetz Koen :)

GTI-tje

Hallo Koen,


Bedankt voor je sympathieke reactie.


Mvg Hans

Super Top

Hoi Hans,


Heel begrijpelijk dat je deze keuze maakt.
Ik weet hoe zeer het aan het hart ging dat de 6G en de 3000GT wegens de omstandigheden verkocht moesten worden.
Dat met het verdwijnen van deze auto's de hobby op een laag pitje is komen te staan snap ik volkomen.


Ik hoop dat je nog lang van de Space Star mag genieten al zal dat wellicht op een ander niveau zijn dan bij de 6G en de 3000GT.
Het mitsu bloed blijft nog wel stromen dat kan bijna niet anders dan met zo'n historie.


Geniet van je pensioen. En doe iedereen daar de groeten.
Ik hoop dat we van tijd tot tijd contact kunnen houden zoals in het verleden via email. Je hoeft de schepen achter je niet te verbranden als je je hobby beëindigd.
(ik heb wel een ander email adres dan eerst. Mijn huidige kun je zien als je hier links <----- in de kolom op het envelopje klikt.


Groeten Tjalling
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Chaoth

Begrijpelijke keuze, Hans.

Geniet straks lekker van je pensioen. Het ga je goed!

Groet,

Kim

GTI-tje

Tot degene die tot nu toe hebben gereageerd, bedankt voor jullie reactie's, doet me goed!


Hans