Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Ook maar even voorstellen. Yippie Heb me Galant

Filluar nga Yakumo, Shtator 01, 2007, 02:07:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Yakumo

Mijn naam is Remco van der Loo
Ben 30 jaar, heb een vriendin en een kleine van 3,5.
Werk op Schiphol en woon in Amsterdam.
Heb wissel diensten vandaar het tijdstip van dit bericht, ben net thuis.

We hebben op dit moment nog geen Mitsubishi maar het is de bedoeling dat dit binnen kort wel gaat komen.
Op dit moment rijden wij in onze Classic Mini.


Deze is nu in de verkoop en zijn van plan om een Galant vanrond 1999 te kopen.
Met die kleine is het nu tijd voor wat meer ruimte.
En het is wel prettig om in een auto te zitten zonder gelijk 2 voeten in je rug te voelen.

Grtz Remco

KunfuMunky

#1
Hehe altijd leuke nieuwe gezichten. Welkom op het MOC forum. Ik denk idd dat je met een galant goed zit (die heb ik namelijk ook  ;) ) Wil je dan een station kopen of een sadan. Nou we zien het van zelf denk je dat je je mitsubishi  wel ergens rond oktober hebt, dan kun je namelijk eens op een meeting komen en met allemaal fans praten. Je kan er natuurlijk ook naartoe zonder een en dan tips vragen en je een beetje info laten geven over mitsubishi's. Maar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten. In ieder geval ben ik benieuwd wat het wordt.

Groeten Munky  :D  :D  :D

Blue Eclipse

#2
He welkom bij MOC en veel succes bij de aanschaf van een Galant.  :)

GHINO

#3
Welkom op het forum, have fun, heb je nog meer pics van je minimonster?
Ziet er wel gaaf uit :mrgreen:

Wel een groot verschil hoor van ene mini naar een *nieuwe* galant.
als je ff wacht komt de 10G uit. tenminste... als die ook in NL op de markt komt.

als je zoals je zegt de 8G wilt zou ik zelf persoonlijk een Motion nemen.

Die mini is trouwens echt prehistorisch oud... bouwjaar auto: 0 :mrgreen:

sp1046mhs1

#4
Citim nga: "GHINO"Die mini is trouwens echt prehistorisch oud... bouwjaar auto: 0 :mrgreen:
De Mini komt uit '91, Jac. Remco heeft de auto nu ong. 5 jaar in bezit. Zie ook RDW!  8-)

Remco, welkom! Trouwens, wat vraag je nu voor de 1.0 Mini? En hoe is de huidige staat?

Yakumo

#5
Hoi bedankt allemaal voor het warme welkom.
De keuzewordt dan echt een Galant sedan. nu nog ff het geld bij elkaar krijgen.
Hier is de Advertentie die ik heb staan.
http://auto.marktplaats.nl/mini/108365196-mini-1000-1-0-e-k9.html
Ik heb nu een bod staan van 1500 die is ff aan het kijken of ze het geld bij elkaar krijgen.
1 wieldop ben ik al weer kwijt 3 dagen lol van gehad :P motor moet ff op niew afgesteld worden verder altijd goed gelopen.
O, ja alarm lichten gisteren mee uitgescheden.
In de laatste jaren veel vervangen.

FF kijken ah hier is de parkeerplaats.


Hier de foto's toen ik hem net had

Grtz

MarkSanne

#6
Het blijven leuke wagentjes en zooo anders dan een galant! een maat van me is al een aantal jaar bezig met een totale restauratie van een mini (de 'station' uitvoering, oftewel de 'Van'). Hij heeft er ook een dagboek van gemaakt, voor Yakumo (en andere mini/autoliefhebbers) zal dit het hart sneller laten kloppen. Ohja, als je maar lang genoeg doorleest kom ik ook nog een paar keer voorbij in de onderschiften bij de foto's en met een beetje pech sta ik ook ergens op de gevoelige plaat.

http://www.ferrenzo.nl/dagboek/1.php
(klik gewoon op de grote afbeelding voor de volgende foto)

GHINO

#7
Ziet er erg bruut uit, vooral die bullbars erop maken hem echt kick :mrgreen:

Evo driver

#8
Welkom hier naam genoot

MD

#9
welkom

op naar de galant zal ik maar zeggen.

Yakumo

#10
Dank jullie allen,
Galant is weer een stapje verder verwijderd  :(
Had de verkoop redelijk rond van de Mini ziet de koopster er toch van af krijgt de financien niet rond.
Kan gebeuren maar wel ff meer geduld op berengen voor mij  :cry:

Grtz

KunfuMunky

#11
Tuurlijk haha wij wachten rustig af altijd leuk weer een nieuwe Galant eigennaar haha. We krijgen vanzelf de topic te zien: Hij is verkocht !!!. En dan weten wij genoeg ;) .

Blue Eclipse

#12
jammer hoor dat de verkoop niet doorgegaan is. Zoals KunfuMunky al zei wachten we rustig af op de Galant.  :)

Succes verder met de verkoop.

GHINO

#13
Citim nga: "Yakumo"Dank jullie allen,
Galant is weer een stapje verder verwijderd  :(
Had de verkoop redelijk rond van de Mini ziet de koopster er toch van af krijgt de financien niet rond.
Kan gebeuren maar wel ff meer geduld op berengen voor mij  :cry:

Grtz
Komt goed.... Mini`s zijn erg gewild

Yakumo

#14
Dank je voor de hart onder de riem.
Ik heb nu maar de prijs met 250 euro laten zakken en hem boven in de rubriek geplaatst, hopen dat er nu meer mensen reageren.
Er zit wat werk aan het ding maar ik heb geen zin meer om het allemaal op te knappen.
Ach komt wel goed :) .
Heb gisteren alles zitten uitrekenen wat betrefd kosten ....
Komt er op neer dat het waarschijnlijk toch een lpg  galant wordt, dan alleen nog ff kijken wat er beschkbaar is een 2.5 V6 of een 2.0 Glsi/Glxi komt kwa wegen belasting op het zelfde neer ben nu alleen ff afhankelijk wat er beschikbaar is/komt we zien wel.

Grtz