Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mitsubishi blijft in Europa

Filluar nga Outlander, Shkurt 23, 2021, 10:43:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Outlander

Na de berichten over de nieuwe Outlander, lees ik vanavond weer positief nieuws over Mitsubishi. De alliantie met Renault en Nissan hebben Mitsubishi onder druk gezet om de continuïteit in Europa voort te blijven zetten.
Dat Mitsubishi zich versneld uit Europa terug gaat trekken, komt hiermede volledig op de tocht te staan.
Daar word ik als Mitsubishi rijder heel erg blij van.


Goosman

Dat zou mooi nieuws zijn. Ik hoop alleen dat mijn interpretatie dat Mitsu samen gaat werken met Renault onjuist is....

Soprano

Renault is kwalitatief k#t. Ik vrees het ergste.
Verleden:
Colt CZ5 1.3 Cleartec 2009 Zwart

Outlander

Het is een Phyrrusoverwinning dat Mitsubishi in Europa blijft. Wel interessant voor de dealers mogelijk en voor fans van de huidige modellen kunnen langer bij hun dealer terecht.
Neen om een omgekatte Renault zit niemand te wachten.


Nevolution6RSII

Renault Diesel motoren schijnen tegenwoordig ook in Mercedes modellen te zitten dus... ehh... That happend!  ??? ;D

Raar, maar waar! ::)

Soprano

Verleden:
Colt CZ5 1.3 Cleartec 2009 Zwart

Keezx

Ik sla Renault in het algemeen niet erg hoog aan, zeker tot pakweg 2005, maar de laatste 15 jaar maken ze toch heel behoorlijke auto's.....

MarkW

Citim nga: Keezx ne Shtator 02, 2021, 07:05:23 MD
Ik sla Renault in het algemeen niet erg hoog aan, zeker tot pakweg 2005, maar de laatste 15 jaar maken ze toch heel behoorlijke auto's.....


Dan denk ik niet dat je ooit aan een Renault van de laatste 15 jaar hebt hoeven werken.  ;D ::) :'(

Graanschuur


Alleen zien ze er niet uit  ;D

Citim nga: MarkW ne Shtator 04, 2021, 07:35:49 MD

Dan denk ik niet dat je ooit aan een Renault van de laatste 15 jaar hebt hoeven werken.  ;D ::) :'(

Keezx

De laatste Renault waaraan ik moest werken verliet de fabriek in 1984 ofzo.Was goed te doen....