Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mistlampen voor space star '99

Filluar nga Cernunnos, Mars 11, 2014, 04:15:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Cernunnos

Hallo allen,
Nadat mijn alfa 146 1.9 jtd het begon te begeven op zoek gegaan naar een andere auto.
Aangezien ik door gewrichtsklachten toch zocht naar een auto met hoge instap, maar niet meteen een bakbeest omdat we maar met zijn 2e zijn en ik er met mijn 1.95 nog goed in moet kunnen zitten uitgekomen op een space star 1.3 uit '99 met 167k op de teller. Budget was beperkt maar nu een altijd dealer onderhouden spacestar dus. Erg standaard in uitvoering, maar dan kan er ook weinig aan stuk gaan op dat gebied.

Wat ik wel zal gaan missen vermoed ik zijn de mistlampen. Nu ben ik hier al even aan het zoeken geweest op het forum, en ook google al een paar keer aan het werk gezet maar kan eigenlijk nergens mistlampen vinden.
Iemand een adresje of suggestie voor mij, en als het ff kan mistlampen in combinatie met dag rij verlichting.
En vraag twee, weet iemand of de kabels voor de mistlampen fabriek af er al in liggen of moet ik die ook nog zelf aanleggen.
Bij de Alfa was het kwestie van schakelaar in dashboard plaatsen, kabel inprikken en bij de lampen hetzelfde, om het voor elkaar te krijgen.

Space Star 1.6

Hoi welkom.

Goede keuze! :)

Over mistlampen zitten geen schakelaar in. Ik weet niet of fabrieks al getrokken heeft.

Ik gebruik mijn mistlampen als drl zie mijm project topic. Ik heb het laten doen.

En veel.veilige km :)

Willyv

Hella heeft voor elk type wagen de juiste mistlichten.

Cernunnos

Het zal wel aan mij liggen maar kom echt nergens een mistlamp voor de 1999 space star tegen. Zijn lampen van andere types passend ofzo voor de spacestar? Anders graag een link vermelden want kom er niet uit.

Space Star 1.6


Cernunnos

thx, deze was ik inderdaad wel tegen gekomen. Maar vind ze maar eens ergens nieuw, en nog mooier in combi met dag rij verlichting. ;-)
:(

Space Star 1.6

Dat hebben ze niet.

Ik gebruik mijn mistlampen als dagrijlicht. Bij mij kan je mistlampen niet apart geschakeld..

Hij gaat aan zodat motor start en gaat uit als.dimlicht aan is