Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hoop lawaai bij de deur aan de bestuurders kant

Filluar nga Stefaan1988, Shkurt 16, 2014, 01:35:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stefaan1988

Dit is heel erg frustrerend als je aan het rijden ben op de snelweg en het waait behoorlijk dan hoor ik aan mijn kant bij de deur een hoop lawaai en voel ook flink wat wind langs de deur heen komen.


:D en ja de deur zit goed dicht.


Zou je zeggen gewoon een rubberen strip er tussen plaatsen? want ik moet ook eerlijk zeggen dat er tussen de deur en de rand van de auto best wel wat ruimte zit.

Super Top

Waar zit die ruimte? Aan de voorkant, achterkant bovenkant of onderkant van de deur? Dat is wel belangrijk om er bij te vermelden.
Sluit je raam wel helemaal goed? Veroorzaakt ook een hoop gesuis als die niet goed sluit. Hoeft soms maar heel iets scheef te zitten en het suist al. Dat valt visueel vaak niet eens op.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Stefaan1988

Als je achter het stuur zit dan bij de bestuurders deur links bovenin helemaal.


De deur sluit goed en de ramen ook. Het vreemde is wel dat de rechterkant wel helemaal dicht zit als de deur dicht is.

Switcher

Ligt aan de windrichting; in de Fiesta Sport die hier staat, ruist het soms enorm als de wind zeg maar 45 graden op kop staat. Komt door de open sportvelgen die dan echt een wazig geluid maken.

Rubbers van deuren kunnen uitdrogen; mogelijk dat je dat eens kan controleren en mogelijk vervangen.

Stefaan1988

Het grappige is, aan de linkerkant van de deur zit er geen rubber tussen en dat gedeelte is gewoon open..... :S

Chrisje

Hallo

Mijn Space Star 1.3 uit 2002 heeft hetzelfde.
Afgelopen woensdag in praktijk achter gekomen.
Het lijkt wel of de deur een beetje open getrokken word.
Ik ervaar het niet als echt storend het is alleen maar als het flink stormt.

Stefaan1988

Hoi Chrisje,


Het klinkt misschien raar maar als jij je wijsvinger links bovenin tussen de deur en de rand van de auto kan doen dan is bij jou ook het rubber weg denk ik.


Vervelende is dat je volgens mij niet zomaar even wat anders erop kan plakken om het probleem tegen te gaan. Plus dat er flink wat tocht door heen komt.

Chrisje

Ik ga er eens naar kijken was mij in ieder geval nog niet op gevallen.

Stefaan1988

Ok super, hoor het nog wel.
[size=78%]Ben benieuwd.[/size]

AcerTracer

ik had met mijn vorige auto ook last van ruis bovenin
toen heeft de garage houder zijn knie in de post gezet en de raam stijl iets naar binnen gebogen
problem fixed  ;D




soms moet je gewoon beetje buigen of ergens op slaan  :P

Space Star 1.6

Mijne heeft er geen last van. Al 9 jaar niet. Daarvoor 1e eigenaar in 4 jaar geen idee.

Stefaan1988

Beterzzz, ik had eens even gekeken maar het lijkt er een beetje op dat iemand heeft geprobeerd in die auto te komen via de bestuurderskant.

Dit trouwens voordat ik deze wagen had gekocht.